شنبه 19 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آقای گراس! از هر طرف کشته شود به سود آلمان هست! ناصر مستشار

گونترگراس شاعر ،نويسنده آلماني و برنده جايزه نوبل در قصيده اي با عنوان «آنچه بايد گفت»؛ برخلاف همه آگاهان سیاسی دولت اسرائیل را تهديدكننده اصلي صلح جهاني دانست و نه حاکمان ایران را که هر روز علیه در داخل و خارج به توطئه چینی می پردازند.گونترگراس حامی اصلی دولت خونریز سوریه یعنی جمهوری اسلامی را صلح طلب می داند وبه تطهیر آن می پردازد.
گونتر گراس درست در زمانی که جمهوری اسلامی نیاز به تلطیف سیاست های جنگ طلبانه محتاج شده است به یاری حاکمان انسان ستیز برخاسته است!براستی چرا؟
انتقادِ کشورهای غربی و ستایشِ جمهوری اسلامی از گونتر گراس ـ خبرنامه گويا،

از آقای گونتر گراس باید پرسید ، دولت اسرائیل که از دهه شصت دارای سلاح اتمی شده هست ـ چرادرآنروزها از جانب شما بعنوان که یک نویسنده شناخته بودید ،اسرائیل را علیرغم جنگهای متمادی با همسایگانش اما آن کشور را تهدید کننده صلح جهانی خطاب نکردید؟
قوم یهود در طول تاریخ همانند آن شاگرد محصلی که دائما از آموزگاران ،پدر ومادر و دوستان کتک خورده شباهت یافته است که حتی هنگام خواب احساس ترس و تهدید در وجودش موج می زند.بدین خاطر به هر تهدیدی هرچند توخالی واکنش نشان می دهد و به فکر دفاع از خویش می اندیشد!
آقای گراس ،آیا تا تاکنون از خود پرسیده اید که چرا دولت اسرائیل بعداز انقلاب اسلامی در ایران که دولت خمینی دائما شعار نابودی اسرائیل داد ـ اما اسرائیل هیچ سخنی از جنگ با حکومت اسلامی را به زبان نیاورد تا اینکه اسرار دستیابی رژیم اسلامی به سلاح اتمی آشکار گردید؟
نگاهی به ماهيت نظام جمهوری اسلامی و درک ايدئولوژی پايه ای حکومت آن، که بر مبنای 'اسلامگرايی مبارزه جو' بنا شده، ما را به اين نتيجه می رساند که نبايد تهديد ايران را دستکم گرفت.

پس از تلاش های شبانه و روزی رژیم اسلامی جهت دستیابی به سلاح اتمی برای اسرائیل محرز گردید که همه آن شعار های پوچ نابودی اسرائیل که از جانب رهبران حکومت اسلامی بر زبان رانده می شود ـ اینک در سایه اتمی شدن دولت امام زمانی که همچنین رسالت نابودی اسرائیل را به یکی از تکالیف و فرائض دینی خود ساخته است هر آئینه می تواند جامه عمل بپوشد!
نظرات امام راحل پیرامون جهاد
انتشار مقاله ای در ضرورت نابودی کامل اسرائیل در سایت احمد توکلی

آقای گونتر گراس ،چرا موقعی که رژیم اسلامی بارها در سالهای متوالی به شعار و سازماندهی محو اسرائیل پرداخته است ،شما دولت اسلامی را بدین خاطر محکوم نکردید؟ آقای ،گونتر گراس ملت و دولت شما در چند دهه پیش یکبار سعی کرده بود تا قوم یهود را در تمام جهان نابود کند اما بدان دست نیافت!
یک بمب اتمی کافی است که تمامی اسرائیل را کاملا منهدم کند. اما همان بمب در دنیای اسلام فقط موجب خرابی خواهد شد..................این سناریو زیاد غیر قابل تصور نیست.(ایسنا- آیت الله رفسنجانی-14 دسامبر 2001)
هیتلر همچون رژیم اسلامی به ایدولوژی نابودی قوم یهود مجهز بود و بدین خاطر به یک انسان کشی گسترده دست زد!
همه خاصیت های انسان ستیزی هیتلر در رژیم امام زمانی حکومت اسلامی مصداق دارد!
پس شما که در عهد جوانی عضو حزب نازی بودید تا به امروز یک بدهکاری بزرگ به قوم باز مانده از فاجعه هلوکاست مدیون هستید!
از آقای گونتر گراس باید پرسید مگر غیر از این هست که فروش زیر دریائی به قیمت بسیار ارزان دولت آلمان به اسرائیل که به ظاهر برای دلجوئی از یهود کشی وعلیه یهود ستیزی دولت جمهوری اسلامی صورت گرفته است!

اما چرا دولت آلمان از جانب دیگر در همه 32 ساله گذشته به جمهوری اسلامی بیشترین یاری ها را در همه زمینه از جمله اتمی شدن دولت اسلامی کمک های فراوان رسانده است؟

پروژه کسب سلاح اتمی حکومت اسلامی برای اولین بار در شهر دوسلدورف آلمان در سال 1987 کلید خورد که توسط ماموران مخفی امریکا کشف گردید!

دولت آلمان پس از پایان جنگ جهانی به ظاهر در هیچ جنگی شرکت نکرده است امابطور موذیانه سیاست تسلیح دولت های متخاصم را در دستور کار خویش دارد تا هم در فروش تسلیحات ونیز در پایان جنگ در نوسازی کشورهای جنگ زده در آمدهای هنگفت بدست آورد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در جنگ هشت ساله ایران وعراق ـ دولت آلمان بیشترین صادرات خود را بطور همزمان به دو کشور ایران و عراق در پیش گرفت وبادر آمد های افسانه ای خود بحران اقتصادی 1980 را پشت سر گذاشت!
اگر امروز آلمان به اسرائیل زیر دریائی ارزان قیمت می فرشد تا جنگی در منطقه رخ دهد تا در سایه آن آلمان به در آمدهای سرشار دست یابد اما در طول تاریخ آلمانی ها در گذشته نیز به چنین سیاستی دست زده اند!

همین سیاست جنگ افروزانه را آلمانی ها برای آغاز جنگ جهانی اول بکار گرفتن و با هدیه کردن یک ناوگان جنگی به دولت عثمانی ،آنها را تحریک نمودند تا از آن در دریای سیاه علیه روسیه بکار بگیرند و ترکیه عثمانی بعدها متحد دولت پروس در جنگ جهانی اول شد!

ظاهرادولت آلمان پس از پایان جنگ دوم جهانی در هیچ جنگی شرکت نکرده ست اما این همه حقیقت و واقعیت نیست!

جنگ جهانی اول را آلمان آغاز کرد که در ادامه آن یعنی پس از بیست وپنج سال جنگ جهانی دوم را نیز همان کشورمسبب شد ودهها میلیون جانشان را ازدست دادند!

جنگ جهانی اول را قیصر دو فریدریش ویلهم دوم آغاز کرد که پس از شکست آلمان در هلند تبعید بسر برد.
شرمساری ملت آلمان در آغاز جنگ جهانی دوم در این نهفته است که اگر جنگ جهانی اول را یک قیصر آلمانی (شاهنشاه) آغاز نمود اما جنگ جهانی دوم را یک سرخوجه رسته مخابرات جنگ جهانی اول که در جبهه بلژیک شرکت داشت شروع کرد!

اما دولت شکست خورده آلمان که پس از جهانی دوم در قرارداد کاپیتولاسیون بسر برده است اما همچنان از سازندگان سلاح های مرگبار مانند تانک لئوپارد و صدور آن به کشورهای در حال جنگ بوده است!

دولت آلمان از تجهيزكنندگان اصلي حکومت صدام به بمب هاي شيميايي و ميكروبي بود که علیه ایران و کردهای عراق مورد استفاده قرار گرفت. همه بمب هاي كشتار جمعي، توسط ارتش عراق عليه ملت اسرائیل ، ايران و عراق به كار گرفته شدند و خون اين بي گناهان از جمله به گردن دولت آلمان سنگيني مي كند.
"افتضاحي كه در شيرين كاري كم سابقه رسانه دولتي آلمان مشاهده مي شود، اعتراف مسلم به «توليد سرم ويژه اعتراف گيري و شكنجه قربانيان در آلمان» و «صادرات همراه با مجوز آن به برخي كشورهاي خارجي» است و جا دارد دولت آلمان و سرويس اطلاعاتي مخفي آن توضيح دهند چه قدر از اين ابزار شكنجه را به كار برده و چه ميزان از آن را براي دوستان خود كه در كشورهاي مرتجع كه در حال شكنجه و سركوب ملت هاي انقلابي هستند، صادر كرده اند؟ کیهات تهران "

آری ،آلمان به ظاهر صلح دوست امادرباطن بسیار جنگ طلب هست!آلمان بدست مست زنگی شمشیر زهر آلود می دهد تا خونی ریخته شود.چرا؟

برای اثبات دیدگاه های خویش تنها به اظهار نظر صادقانه رئیس جمهور مستعفی آلمان هورست کهلر اشاره می کنم که به قیمت برکناری اش تمام شد!

دومین دوره ریاست‌جمهوری کهلر بدین‌ترتیب تنها یک سال به طول انجامید. کهلر چندی پیش، بعد از دیدار با نظامیان آلمانی مستقر در افغانستان، هنگام بازگشت به برلین در گفت‌وگویی رادیویی تاکید کرده بود که حضور نظامی این کشور مسلما در جهت حفظ و برآورده کردن منافع اقتصادی آلمان هم صورت گرفته است. او گفته بود آلمان کشوری متکی بر صادرات است و برخی مواقع لازم است برای حفظ این منافع به کشورهای دیگر نیروی نظامی اعزام کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016