سه شنبه 22 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جهرمی، مديرعامل سابق بانک صادرات: با مه آفريد ديداری نداشته‌ام، مشايی درباره ملاقاتش با متهم توضيح دهد

خبرگزاری مهر ـ مديرعامل سابق بانک صادرات با تکذيب خبر ملاقاتش با مه آفريد خسروی گفت: جوانفکر به جای دادن آدرس غلط بهتر است مشايی را مجاب کند تا درباره جلساتش با مه آفريد توضيح دهد.

محمد جهرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دليل اينکه روزنامه ايران تکذيبه اينجانب را در روزنامه به چاپ نرسانده است برای تنوير افکار عمومی بايد توضيحاتی را ارائه دهم. اين روزنامه با القاء دروغ سعی بر متهم کردن بنده داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اينکه تا ضرورت پيدا نکند در رابطه با فساد بزرگ مالی مصاحبه نمی کند، خاطرنشان کرد:۳۷ روز پس از کشف و برخورد با اين فساد توسط بانک صادرات ايران ، به دليل فرافکنی و دادن آدرس غلط برخی از مسوولين و رسانه ها، مجبور به مصاحبه و روشنگری شدم که منجر به برکناری ام از بانک صادرات توسط مسوولين شد.

مديرعامل سابق بانک صادرات تاکيد کرد: امروز بنا به ضرورت مطالبی را عرض می کنم . اينجانب با مه آفريد خسروی متهم رديف اول پرونده قبل و بعد از کشف اين فساد نه به صورت حضوری و نه تلفنی مذاکره نداشته ام. فقط بعد از دستگيری مه آفريد در بانک صادرات ايران ، با هماهنگی مسوولين دادگستری خوزستان به منظور شناسائی دارائی ها و اموال اين گروه با بعضی از وابستگان و مسوولين شرکت های وابسته با حضور مسوولين مربوطه در دفتر کار مذاکره داشته که منجر به شناسائی برخی دارائی ها و معرفی به مسوولين قضائی شد.

وی با تکذيب خبر روزنامه ايران گفت: اينکه مسوولين روزنامه ايران و برخی مسوولين دولتی به دنبال کشيدن پای اينجانب به پرونده فساد بزرگ هستند جای تاسف و نياز به روشنگری دارد. اين کار علی رغم آگاهی از کشف اين باند توسط بانک صادرات و مسولان اين بانک و برخورد قاطع از سوی اينجانب انجام می شود.

جهرمی تاکيد کرد: آقای جوانفکر به جای القای دروغ و دادن آدرس غلط به مردم بهتر است از آقای رحيم مشائی سئوال کند و ايشان را مجاب کند تا با ارائه توضيحات برای مردم روشن کنند که جلسات خصوصی با آقای مه آفريد خسروی در دفترشان در چه رابطه بود که منجر به مصوبه دولت نيز برای ايشان شد. اگر آقای مشائی برای مردم توضيح ندهد بی انصافی و نامردی به مردم عزيز است.

وی تاکيد کرد: در عين حال مطالبی در خصوص پرونده و اين گروه دارم که به زودی در اختيار مردم فهيم قرار می دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016