دوشنبه 28 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشاور مرتضوی: مرتضوی امروز هم به‌دفتر خود نرفت

مشاور سعيد مرتضوی با اشاره به خودداری رئيس مستعفی سازمان تامين اجتماعی از حضور در دفتر کار خود در دو روز گذشته، خبر داد که جلسه شورای معاونان و مشاوران اين سازمان نيز امروز به دليل عدم حضور رئيس سازمان لغو شده است.

مشاور سعيد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعيت دفتر رئيس سازمان تامين اجتماعی در دو روز اخير به لغو نشست شورای معاونان و مشاوران اين سازمان در غياب مرتضوی اشاره کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اعلام کرد که سعيد مرتضوی در دو روز اخير در محل کار خود حضور نيافته است.

به گفته اين مشاور مرتضوی وی به مشاوران خود تاکيد کرده است که بنای بازگشتن به سازمان تامين اجتماعی را ندارد .

به گزارش مهر ، مسئولان روابط عمومی سازمان تامين اجتماعی نيز در گفتگو با خبرنگار مهر ، عدم حضور مرتضوی را در اين سازمان در دو روز اخير تاييد کرده اند.

به گزارش مهر ، در پی تعيين زمان استيضاح وزير کار به دليل انتصاب سعيد مرتضوی به رياست سازمان تامين اجتماعی ، استيضاح کنندکان در رايزنی با مرتضوی وی را متقاعد کردند که برای جلوگيری از اين استيضاح ، از سمت خود استعفا دهد.

روز يکشنبه هفته جاری و همزمان با برگزاری جلسه مجلس برای برگزاری استيضاح، استيضاح کنندگان با اعلام وعده مرتضوی مبنی بر خودداری وی از ادامه فعاليت در سازمان تامين اجتماعی و تقديم استعفا به وزير و رئيس جمهور از انصراف خود از استيضاح خبر دادند.

مرتضوی نيز روز گذشته در گفتگوی تلفنی با عليرضا زاکانی يکی از استيضاح کنندگان تاکيد کرد که استعفا داده و در خانه نشسته است و حاضر نيست به سازمان تامين اجتماعی بازگردد . با اين حال هيچ خبری از پذيرش استعفای وی هنوز منتشر نشده است.

نمايندگان مجلس از هفته ها پيش و در پی انتشار اخباری مبنی بر تصميم رئيس جمهور برای گماشتن مرتضوی در صدر سازمان تامين اجتماعی با اشاره به پرونده قضايی و مسائل مديريتی ديگر در سوابق وی نسبت به اين امر هشدار داده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016