دوشنبه 11 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعدام چهار نفر در شـاهرود

خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ با اجرای قاطعانه حکم دادگاه انقلاب شاهرود صبح امروز، ۴ تن از قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ در شهرستان شاهرود اعدام شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس گزارش ۱۱ ارديبهشت روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان؛ در اجرای اين حکم چهار محکوم عليه با مشخصات «م.ج»، فرزند احيا، «ر.ر»، فرزند جلال، «چ.م» فرزند محمد، همگی اهل اروميه و «ع.م» فرزند اسماعيل اهل رشت به اتهام حمل و نگهداری مقادير زيادی از مواد مخدر توسط دادگاه انقلاب اسلامی شاهرود به اعدام محکوم شده بودند که پس از طی تشريفات قانونی، تأييد دادستانی کل کشور و موافقت رياست قوه قضاييه، در زندان شاهرود به دار مجازات آويخته شدند.

بر اساس اين گزارش،‌تقاضای عفو هر يک از متهمان در دو مرحله مطرح، که پس از انجام بررسی های لازم و عدم احراز شرايط، توسط کميسيون مرکزی عفو و بخشودگی رد شده بود.

روابط عمومی دادگستری استان سمنان در پايان افزوده است که دستگاه قضايی با استفاده از همه ظرفيت های موجود در برابر کسانی که امنيت و سلامت مردم را به مخاطره می اندازند و موجب تباهی خانواده ها و جوانان می شوند قاطعانه ايستاده و با اجرای احکام الهی نسبت به سالم سازی جامعه اقدام می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016