جمعه 15 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رایزنی های مهم باقری در پکن و مسکو درباره مذاکرات ایران و ۱+۵

خبرگزاری فارس: معاون دبیرخانه شورای عالی امنیت ملیس از بازگشت به تهران گفتک در پکن و مسکو بحث های جدی و مهمی با مقامات چین و روسه درباره مذاکرات ایران و 1+5 داشتیم.

علی باقری معاون سیاست خارجی و امنیت بین الملل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی که روزهای سه شنبه و چهارشنبه (12 و 13 اردیبهشت ماه) به پکن و مسکو سفر کرده است، پس از بازگشت به تهران گفت: در دیدار با مقام های روسیه و چین علاوه بر مناسبات دوجانبه، بحث های جدی و مهمی درباره گفتگوهای ایران و 1+5 انجام گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اهمیت التزام گروه کشورهای 1+5 به حقوق هسته ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب معاهده ان پی تی تأکید کرد بر اساس توافق دو طرف در گفتگوهای استانبول 2، حرکت رو به جلو در قالب یک فرآیند که مبتنی بر رویکرد گام به گام و اصل عمل متقابل باشد، تعریف شده است. باقری افزود چارچوب این فرآیند تا پیش از نشست بغداد تدوین خواهد شد.

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به گفتگوهای جدی خود در پکن و مسکو تصریح کرد برداشتن گام های عملی از سوی غربی ها برای جلب اعتماد ملت ایران از مؤلفه های اصلی پیشرفت در مسیر پیش رو است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016