شنبه 30 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردشت: کشته شدن یک شهروند در منطقه ربط

ب گزارش موکریان یک شهروند اهل روستای نستان از توابع شهر سردشت واقع در استان آذربایجان غربی براثر تیراندازی کشته کرد.

یکی از اهالی روستای نستان در تماسی با آژانس خبری موکریان اظهار داشت:، یک شهروند اهل روستای نستان سردشت به نام رحمان شیرینی (رحمان دلسوز)، چهارشنبه شب مورخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه هنگامی که با موتور از شهر ربط به طرف روستای نستان در حال حرکت بود بر اثراصابت گلوله زخمی و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

این شهروند ادامه داد: دو روایت متفاوت در مورد مرگ رحمان شیرینی وجود دارد روایت اول حاکی از آن است که وی بر اثر تیراندازی فوت کرده است اما روایت دوم که روایت نیروهای نظامی مستقر در پایگاهی در روستا می باشد مدعی است که این شهروند بر اثر تصادف با یک خودرو جان باخته است.

وی افزود:پس از خاکسپاری رحمان شیرینی تعدادی از اهالی روستا به مقابل این پایگاه رفته و به این اقدام معترض شدند که این اعتراض منجر به بازداشت چند تن از اهالی روستا شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی این بازداشت ها، بخشدار و فرماندار به روستای نستان مراجعه و قول پیگیری و رسیدگی به این حادثه را دادند.

پس از خروج بخشدار و فرماندار از روستا، سه نفر از اهالی محل به نام های محمد نازی، بارزان خضرزداه و کمال محمدی توسط مأمورین به یکی از نهادهای امنیتی منتقل و پس از ساعاتی آزاد شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016