دوشنبه 1 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاظم جلالی: اظهارات ديروز مطهری موضع فراکسيون رهروان ولايت نيست، به سخنان او نقدهای جدی داريم


خبرگزاری فارس: عضو فراکسيون رهروان ولايت گفت: صحبتهای ديروز علی مطهری در صحن مجلس مواضع شخصی وی بوده و هيچ ارتباطی به فراکسيون رهروان ولايت ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کاظم جلالی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به صحبتهای روز گذشته علی مطهری در صحن علنی مجلس گفت: اين صحبتها مواضع شخصی مطهری بوده و ارتباطی با مواضع فراکسيون رهروان ولايت ندارد، مواضع فراکسيون رهروان ولايت به صورت رسمی از سوی خود فراکسيون اعلام می‌شود.

وی با بيان اينکه نمايندگان در مجلس مواضع شخصی خود را دارند اظهار داشت: علی مطهری هيچ مسئوليتی در فراکسيون رهروان ولايت نداشته و از سوی ديگر وی به دنبال تشکيل فراکسيون جديدی به نام صدای ملت در مجلس است.

عضو فراکسيون رهروان ولايت با بيان اينکه من صحبتهای علی مطهری در صحن را نشنيده‌ام خاطرنشان کرد: با توجه به اخباری که در مورد صحبتهای مطهری در جلسه ديروز مجلس به من رسيده، نقدهای جدی به صحبتها و مواضع وی وارد است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016