چهارشنبه 10 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرگئی لاوروف: اپوزيسيون سوريه محرک جنگ داخلی است

از سخنان رييس شورای ملی اپوزيسيون سوريه در باره ادامه «مبارزه آزادی‌بخش» تا زمانی که شورای امنيت اجازه دخالت مسلحانه خارجی در اين کشور را ندهد، به شدت تعجب کرده‌ايم.


ايلنا: «سرگئی لاوروف» وزير خارجه روسيه اعلام کرد که شورای ملی اپوزيسيون سوريه با موضع‌گيری‌هايی مبنی بر ادامه «مبارزه آزادی‌بخش»، محرک آغاز جنگ داخلی در اين کشور است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از نووستی، سرگئی لاوروف گفت که ما از سخنان «برهان غليون» رييس شورای ملی اپوزيسيون سوريه درباره ادامه «مبارزه آزادی‌بخش» تا زمانی که شورای امنيت اجازه دخالت مسلحانه خارجی در اين کشور را ندهد، به شدت تعجب کرده‌ايم.

وزير خارجه روسيه افزود: «اين موضع‌گيری، چيز ديگری غير از تحريک آغاز جنگ داخلی نيست و عجيب اين است که اين دعوت توسط سازمانی انجام شده که بعضی از کشورها مايل هستند تمام اپوزيسيون سوريه را تحت سرپرستی آن متحد کنند.»

وزير خارجه روسيه همچنين تاکيد کرد که چنين دعوت‌هايی مغاير طرح صلح «کوفی عنان» نماينده ويژه سازمان ملل و اتحاد عرب برای حل بحران سوريه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016