سه شنبه 6 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی زمينی سپاه: انهدام ۴ تيم تروريستی در داخل کشور توسط سپاه

خبرگزاری مهر ـ فرمانده نيروی زمينی سپاه از انهدام ۴ تيم تروريستی که برای انجام عمليات در داخل کشور تشکيل شده بودند خبر داد که به گفته وی سه تيم در روزهای هفتم و هشتم عيد سال جاری و يک تيم نيز اخيراً منهدم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتيپ پاسدار محمد پاکپور در همايش تجليل از خانواده معظم شهدا، مجروحان و جانبازان سرافراز و فرماندهان و پاسداران نمونه نيروی زمينی سپاه گفت: اين مراسم به منظور تجليل از خانواده معظم شهدايی است که در شمالغرب و جنوب شرق کشور در عملياتهای مختلف سال ۹۰ و اوايل سال ۹۱ به شهادت رسيدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: سال گذشته سال پرکار و پربار برای نيروی زمينی سپاه بود و از ابتدای سال ۹۰ فرزندان شما خانواده معظم شهدا ، جانبازان و رزمندگان با توجه به برنامه ريزی که برای ايجاد امنيت پايدار در شمالغرب کشور انجام شده بود تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا اين برنامه ريزی به ثمر بنشيند.

فرمانده نيروی زمينی سپاه افزود: از سالهای گذشته عناصر ضدانقلاب در جدار مرزهای جمهوری اسلامی در ارتفاعات استراتژيک حضور پيدا و آن مناطق را آلوده کرده بودند و از آنجا برای شهرها و روستاهای همجوار مرز ناامنی ايجاد می کردند.

پاکپور گفت: گروهی که پايه و اساس آن را آمريکا و استکبار بنا نهاده بود که اين گروه تجهيزات و منابع خود را از صهيونيست بين الملل و يا از استکبار جهانی تهيه کردند.

وی افزود: اين منطقه، منطقه محدودی نبود که بگوييم رزمندگان در يک يا دو ارتفاع می جنگيدند بلکه منطقه وسيعی در مرز کشور بود و منطقه ای در شمالغرب کشور که مرز مشترک با شمال عراق و به عبارتی با اقليم کردستان عراق به مساحت ۹۰۰ کيلومتر مربع هم مرز بوديم که اين گروهها اين منطقه را در دست خود گرفته بودند و کل امورات اين منطقه به دست آنها اداره می شد و از همين منطقه تمام اقدامات تروريستی را انجام می دادند و به برخی از مناطق ما اشراف داشتند و با استحکامات و تونل هايی که در اين منطقه ايجاد کرده بودند و همچنين از غارهای طبيعی که در آنجا بود استفاده و کل منطقه را ناامن و آلوده کرده بودند.

فرمانده نيروی زمينی سپاه پاسداران در ادامه گفت: در واقع تير سال گذشته اصل عمليات در اين منطقه شروع که البته مقدمات آن از اول سال شروع شده بود و تا آن روز عناصر ضد انقلاب از توانايی ها و پشتکار رزمندگان اسلام اطلاع نداشتند اما وقتی با رشادتهای رزمندگان مواجه شدند در آن موقع پی بردند با چه نيرويی مواجه هستند و با رشادتهايی که رزمندگان سپاه انجام دادند محک زدند که توان مقابله با آنها را ندارند.

وی در ادامه سخنانش گفت: دشمن تيم‌های زيادی را در اوايل سال ۹۱ و اواخر سال ۹۰ در جنوب شرق کشور سازماندهی کرده بود تا هم در شهرهای مرزی و هم در مرکز کشور، عمليات‌های خرابکاری وانفجاری را توسط عمال فريب خورده عليه ملت ايران انجام دهند.

پاکپور از انهدام همگی اين تيم‌ها خبر داد و افزود: ‌از ۴ تيمی که تشکيل شده بود سه تيم تا روزهای هفتم و هشتم عيد سال جاری و يک تيم نيز اخيراً منهدم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016