جمعه 9 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست بازداشت وزیر خارجه ایران در قبرس را تکذیب کرد

به گزارش بعضی از رسانه های قبرس علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه ایران در بخش یونانی نشین قبرس برای مدت کوتاهی بازداشت شد.

به ادعای این رسانه ها: علی اکبر صالحی که بنا به دعوت رسمی مقامات قبرس با یک هواپیمای ویژه به جزیره قبرس سفر نموده بود، در فرودگاه لارناکا از سوی مامورین شعبه مبارزه با تروریسم بازداشت شد.

مطبوعات بخش یونانی نشین، دلیل بازداشت علی اکبر صالحی را قرار گرفتن نام وی در "لیست تحریم اروپا" اعلام کردند.

بر اساس اخباری که در مطبوعات یونان منتشر شده، پلیس مبارزه با تروریسم فرودگاه پس از مدتی کوتاه صالحی را آزاد کرد و مقامات قبرس بدلیل این امر از صالحی معذرت خواستند.

علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه ایران در سفر یک روزه خود به قبرس با دیمیتریس هیریستوفیاس رهبر بخش یونانی نشین قبرس و واسوس شارلیس وزیر دارایی این کشور که هم اکنون سرپرست وزارت امور خارجه کشور را نیز بدست دارد، دیدار و گفتگو نمود.

در همین حال سخنگوي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران این خبر را قويا تكذيب كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رامين مهمان‌پرست ضمن رد ادعاي كذب منتشره توسط برخي رسانه‌هاي خارجي در ارتباط با سفر وزير امور خارجه ایران به قبرس آن را اقدامي در چارچوب فضاسازي رسانه‌اي ناشيانه دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود: دكتر صالحي در كمال احترام در فرودگاه لارناكا در سطح عالي از سوي مقامات عالي رتبه وزارت امور خارجه و رياست جمهوري قبرس مورد استقبال قرار گرفته و ملاقات‌ها و مذاكرات صميمانه و سازنده‌اي در خصوص گسترش روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌يي و بين‌المللي با رئيس جمهور و وزير اقتصاد و سرپرست وزارت امورخارجه آن كشور داشته است .

مهمان‌پرست افزود: در اين خصوص بيانيه منتشره از سوي وزارت امور خارجه قبرس مبني بر موفقيت‌آميز بودن اين سفر و تكذيب ادعاهاي مطرح شده در خصوص مشكلات به وجود آمده به خوبي گوياي غرض ورزي ناشيانه برخي از رسانه‌هاي خارجي است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016