جمعه 9 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امیر عبداللهیان: تهران در اجلاس ژنو شركت نخواهد كرد

تهران- معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه با تایید عدم شركت جمهوری اسلامی ایران در اجلاس ژنو (پیرامون سوریه)، موفقیت هرگونه نشست و اجلاس برای حل و فصل مسائل سوریه را حضور و مشاركت فعال دولت این كشور و همه طرفهای تاثیرگذار دانست.

به گزارش ایرنا از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، 'حسین امیرعبداللهیان' با تاكید بر ضرورت واقع نگری نسبت به وضعیت پیش آمده در سوریه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از مشاركت و حضور در هرگونه اجلاس و نشستی با اهداف و نتایج هدفمند و متضمن دستاوردهای سازنده برای حل مساله سوریه و در راستای كمك به مردم این كشور در چارچوب طرح آقای كوفی عنان استقبال می كند.

وی با تاكید بر این كه نمی توان از بیرون برای مردم و كشور سوریه تصمیم گرفت و نسخه نظامی – امنیتی تجویز كرد، گفت: برخی اقدامات و مذاكرات مقدماتی اجلاس ژنو حاكی از اهداف خاصی برای به شكست كشاندن طرح عنان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امیرعبداللهیان با انتقاد از عملكرد برخی طرفهای خارجی، تداوم مداخلات خارجی و تشویق و حمایت از اقدامات تروریستی، تصریح كرد: ما مواضع صریح خود در حمایت از مردم سوریه، طرح اصلاحات آقای بشار اسد، تلاش های سیاسی آقای كوفی عنان، ضرورت توقف ارسال سلاح و عدم حمایت از اقدامات تروریستی به سوریه را به بانیان اجلاس ابلاغ كرده ایم.

وی در پایان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران همچنان از محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی حمایت می كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016