یکشنبه 11 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موضع گیری مهمانپرست در پی واکنش ها به اظهارات معاون اول احمدی ن‍زاد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در ارتباط با واکنشهای صورت گرفته در قبال اظهارات رحیمی معاون اول رئیس جمهور اسلامی ایران اعلام کرد: احترام به ادیان الهی بخش لاینفک از آموزه های جهان شمول دین مبین اسلام است و بر این اساس جمهوری اسلامی ایران برای همه ادیان الهی احترام قائل بوده و بعنوان یکی از بانیان گفتگوی ادیان بزرگ ابراهیمی اسلام ، مسیحیت و یهودیت شناخته می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین مهمان پرست با اشاره به اینکه مبارزه با نژاد پرستی از اصول ثابت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است ، افزود : تخریب وجهه دین یهود از طریق تشکل سیاسی صهیونیزم همواره مورد اعتراض آزادیخواهان جهان و حتی پیروان آئین یهودیت قرار گرفته و متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به نژاد پرستی ، تصور و رویکردی کاملا اشتباه است .

وی یاد آور شد: مسلما بین آموزره های ادیان آسمانی و تفکرات افراطی نژاد پرستانه و ضد حقوق بشری صهیونیزم تفاوت جدی وجود دارد و همانگونه که در اظهارات جناب آقای رحیمی آمده است ما علیرغم اینکه برای پیروان حضرت موسی (ع) احترام قائلیم ، اما مخالف صهیونیزم جهانی هستیم.

مهمان پرست در پایان بیان داشت : امیدواریم کسانی که مدعی مبارزه با نژاد پرستی هستند در قبال رفتار کاملا غیر انسانی صهیونیستها بر علیه مردم مظلوم فلسطین و نقض حقوق مسلمانان در دیگر نقاط جهان سکوت خود را شکسته و اقدامی جدی بعمل آورند.

گفتنی است معاون اول رئیس جمهور اخیرا در مراسم روز مبارزه با مواد مخدر گفته بود: صهیونیست ها می خواهند تمام دنیا را در مسیر خود قرار دهند و هرکس در این مسیر قرار نگیرد می خواهند نابودش کنند که ایران از جمله این کشورها است. آنها در صدد هستند با توسعه و ترویج مواد مخدر سنتی و صنعتی و فرهنگ غربی، ایران را به سمت نابودی کشانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصریح کرد: تحقیقات یک آمریکایی نشان می دهد که یک پزشک زنان و زایمان صهیونیست در دورانی هشت هزار سرخپوست را عقیم کرد تا جمعیت آنها کاهش یابد.این طرز تفکر در کتاب تلموت به یهودیان تعلیم داده شده است و آنها علاقه مندند که تمام ملت ها را به جز یهود از بین ببرند.

رحیمی با اشاره به تحرکات کارگری در شوروی سابق از سوی یهودیان گفت: اگر این تحرکات کارگری را بررسی کنید می بینید که در جنازه های آنها حتی یک یهودی نیز دیده نمی شود اما به ازای آن در هر نقطه از دنیا خونی ریخته می شود یک مسلمان نیزدر میان کشته ها دیده می شود.

به گفته وی توسعه و گسترش مواد مخدر ریشه در آموزه های غلط کتاب تل موت صهیونیست ها دارد که در این کتاب درباره نابود کردن غیر یهودها از طرق مختلف و پرورش جنین مادر یهودی صحبت شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016