یکشنبه 11 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دیدار خاتمی با کروبی به معنی رفع حصر نیست

سحام نیوز: در پی انتشار گسترده یک خبر منبی بر “احتمال رفع حصر مهدی کروبی” در رسانه های حکومتی؛ سحام توضیحاتی را ارائه می دهد:
طی هفته گذشته آقای خاتمی با حضور در منزل خانم کروبی، با ایشان دیدار کردند. هیچ یک از طرفین این دیدار، کوچکترین اطلاعی مبنی بر شرایط کنونی و آینده آقایان کروبی و موسوی نداشته و ندارند. لذا بدیهی است که چنین اظهار نظری نیز خلاف واقع بوده است.

انتشار چنین خبری از سوی یک سایت حکومتی، که زیرنظر مستقیم نهادهای امنیتی اداره می شود، خود گویای سناریوی نخ نما و تفرقه برانگیزی است که آمران آن به دنبال پیاده سازی آن بوده و هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده آقای کروبی و سایت سحام نیوز؛ تمام تلاش خود را کرده اند که هرگونه رخ داد پیرامون شخص آقای کروبی را به اطلاع مردم ایران برسانند. لذا اگر چنین احتمالی وجود داشت، مطمئنا پیش از این از طریق همین رسانه به اطلاع عموم رسیده بود.

لازم به توضیح است سایت های حکومتی از دیدار سید محمد خاتمی و فاطمه کروبی خبرداده و علت آن را احتمال رفع حصر آقای کروبی ذکرکرده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016