شنبه 17 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابلاغ جمع‌آوری تبليغات کالاهای خارجی

خبرگزاری فارس: رئيس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جمع‌آوری تبليغات کالاهای خارجی را به شهرداری تهران ابلاغ کرده‌ايم و شهرداری نيز دستورالعمل لازمه را تهيه کرده است.

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره جمع‌آوری تبليغات کالاهای خارجی از شهر تهران اظهار داشت:‌ جمع‌آوری تبليغات کالاهای خارجی را به شهرداری تهران ابلاغ کرده‌ايم و شهرداری نيز دستورالعمل لازمه را تهيه کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه شهرداری بسياری از تابلوهايی که ترويج تبليغات کالاهای خارجی بوده را تعويض کرده است گفت‌: شهرداری مشکلاتی از نظر قرارداد دارد براساس قانون بايد زمان قراردادی که برای تبليغ کالا منعقد شده به اتمام برسد.

چمران با اشاره به اينکه در بعضی از محصولات مشابه آن در کشور توليد نمی‌شود، گفت: تبليغاتی که مشابه داخلی دارد حذف خواهند شد.

رئيس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعضی از شرکت‌ها ۶ ماه قرارداد با شهرداری دارند که بايد اين مشکل را حل شود، شهرداری مابقی پول را پس دهد و قراردادها را لغو کند.

وی تأکيد کرد: شورای اسلامی شهر تهران اين موضوع را پيگيری می‌کند تا هرچه سريعتر نسبت به جمع‌آوری تمام تبليغات کالاهای اسلامی در سطح شهر اقدام شود.

چمران به جلوگيری از فروش تبليغات کالاهای خارجی در فروشگاه‌های شهروند اشاره کرد و گفت: بيش از چند صد نمونه کالای خارجی از شهروند جمع‌آوری شده و نسبت به ورود کالای خارجی به فروشگاه‌ اقدام نمی‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016