چهارشنبه 21 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بانک مرکزی امارات مجوز همکاری با اتباع ايران را صادر کرد

دبی - العربيه.نت فارسی - بانک مرکزی امارات متحده عربی روز سه شنبه ۱۰-۷-۲۰۱۲ به بانک های اين کشور اجازه داد با موسسات مالی ايران ومردم عادی اين کشور تعاملات تجاری انجام دهند مشروط بر اينکه پيش از همکاری موافقت بانک مرکزی امارات را به دست آورند.

بر اساس گزارش العربيه بانک مرکزی امارات همچنين برای تسهيل معاملات بانکی با ايرانی ها شرط کرده است که آنها هيچ گونه ارتباطی با تحريم های اعمال شده بين المللی بر ضد اين کشور نداشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين گزارش افزود بانک مرکزی امارات پس از دريافت درخواست ايرانی هايی که نام آنها در ليست تحريم های سازمان ملل ، آمريکا و اتحاديه اروپا نباشد ، مجوز تعامل با آنها را صادر خواهد کرد.

بانک مرکزی امارات پيشتر به بانک های اين کشور دستور داده بود ، تامين مالی تعاملات بازرگانی با ايران را متوقف کنند.

گفتنی است دو کشور ايران و امارات مبادلات بازرگانی گسترده ای دارند و شمار زيادی از بازرگانان ايرانی در اين کشور از جمله شهر دبی فعاليت می کنند.

بر اساس برخی گزارش ها هم اکنون حدود هشت هزار بازرگان ايران به طور رسمی در دبی فعاليت می کنند.

بانک مرکزی امارات در اطلاعيه جديد خود همچنين تاکيد کرده است در صورتی که در آينده افرادی در ليست تحريم بين المللی قرار گيرند طی هماهنگی با بانک های اين کشور اقدامات لازم را انجام خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016