چهارشنبه 21 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجرای حکم هفت سال زندان نصور نقی پور، روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر


کمیته گزارشگران حقوق بشر- نصور نقی‌پور، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر، روز گذشته، دوشنبه نوزدهم تیرماه، جهت اجرای حکم هفت سال حبس تعزیری، به زندان اوین مراجعه کرده و به بند ۳۵۰ منتقل شد.

نصور نقی‌پور روز یازدهم اسفندماه سال ۸۸، در شهر قزوین توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت و به بند دو - الف این ارگان در زندان اوین منتقل شد. وی پس از گذراندن بعد از گذراندن یکصد و ده روز بازداشت در سلول انفرادی، در خرداد ماه ۸۹ با تودیع وثیقه صد میلیون تومانی به صورت موقت از زندان آزاد شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نقی‌پور در دی ماه سال گذشته از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی پیرعباس، حکم هفت سال حبس تعزیری دریافت کرد. اتهامات این فعال حقوق بشر «عضویت در مجموعه فعالان حقوق بشر ایران» و «تبلیغ علیه نظام» عنوان شده بود.

نصور نقی‌پور سی ساله و دانشجوی رشته فناوری اطلاعات و پژوهشگر آزاد فلسفه و اندیشه سیاسی است که مدیریت یک پایگاه اطلاعاتی از مقالات فارسی در زمینه های علوم انسانی را بر عهده داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016