سه شنبه 27 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون سياسی سپاه: دشمن به دنبال ايجاد نارضايتی در جامعه و بهره‌برداری در انتخابات ۹۲ است

خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) ـ معاون سياسی سپاه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ايران برای ايجاد نارضايتی در جامعه و بهره‌برداری از آن در انتخابات ۹۲ بر روی بی‌ثبات‌سازی اقتصادی سرمايه‌گذاری کرده‌اند؛ در نتيجه هر نوع تنش و بی‌ثباتی در بازار، حرکت در مسير و بازی در پازل دشمن است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، علی اشرف نوری در گردهمايی سياسی کارکنان مديريت شهرک شهيدمحلاتی، با بيان اينکه "غربی‌ها در طول ۳۳ سال انقلاب اسلامی همواره ايران را تحريم کرده‌اند و جمهوری اسلامی ايران هم اين تحريم‌ها را به يک فرصت طلايی تبديل کرده است"، به دستاوردهای کشور در زمينه‌های علمی بويژه پيشرفت در حوزه‌های هوافضا، هسته‌يی، ژنتيک و نانو اشاره کرد و گفت: تحريم‌های کنونی آخرين تير در ترکش دشمنان انقلاب اسلامی است. به برکت ايستادگی و استقامت وصف‌ناشدنی ملت ايران، تمامی تلاش‌های بيگانگان به شکست انجاميد.

معاون سياسی سپاه اضافه کرد: تنها اميد دشمنان به تحريم‌های به اصطلاح فلج‌کننده‌ای است که آقای اوباما ـ رئيس‌جمهور آمريکا ـ رسماً آنرا اعلام کرد تا شايد بتوانند با فشار اقتصادی و از بين بردن آستانه تحمل مردم، آنها را وادار به اردوکشی خيابانی همچون فتنه ۸۸ کنند و از درون اين اتفاق، نتيجه مدنظر خود را در انتخابات رياست جمهوری ۹۲ بدست آورند.

نوری با تاکيد بر اينکه "جريان‌های سياسی داخل کشور بايد مراقب باشند به گونه‌ای عمل نکنند که دشمن را در تحقق خواسته خود اميدوار کنند"، اظهار کرد: اگر برخی جريانات سياسی همچون اصحاب فتنه بار ديگر بخواهند آزمون خود را تکرار کنند، ملت هوشيار، آگاه، ولايتمدار و با بصيرت ايران، پاسخ‌های کوبنده خود را در عرصه‌های مختلف از جمله در انتخابات ۹۲ به آنان خواهند داد.

وی در ادامه، به ابعاد جنگ نرم دشمن در حوزه‌های فکری و فرهنگی، سياسی و اقتصادی اشاره کرد و اينگونه حرکات و برنامه‌ريزی‌های دشمن را در راستای يک جنگ تمام عيار نرم دانست و از مسئولان کشور خواست تا با وحدت و همدلی و تبعيت از فرامين مقام معظم رهبری و کار و تلاش شبانه‌روزی، دشمنان ملت ايران را در اين توطئه همه‌جانبه شکست دهند.

معاون سياسی سپاه در ادامه به پرسش‌های حاضران پاسخ داد و اعلام کرد: راهبرد آمريکا در مقابله با جمهوری اسلامی ايران، «فشار از بيرون و فروپاشی از درون» است. بنابراين تهديدات نظامی در راستای بخش اول اين راهبرد يعنی «فشار از بيرون» و سناريونويسی برای انتخابات‌های مختلف از جمله انتخابات رياست جمهوری سال ۹۲ و تکيه بر تحريم‌ها در راستای بخش دوم راهبرد غرب يعنی «فروپاشی از درون» ارزيابی می‌شود.

نوری در پايان تاکيد کرد: ملت ايران با شناخت دقيق اهداف دشمنان و طراحی‌های گوناگون آنها، همواره پيروز اصلی صحنه‌های نبرد بوده‌اند و امروز به الگويی کامل و اسوه حسنه برای ملت‌های جهان بويژه بيداری اسلامی در منطقه تبديل شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016