پنجشنبه 29 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعطيلات احتمالی دو روزه در جريان برگزاری اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها

رييس ستاد سياست‌گذاری شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها گفت: شرايط برای برگزاری اجلاس سران در تهران فراهم است.

به گزارش خبرنگار سياسی خارجی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) علی سعيدلو در جمع خبرنگاران درباره برگزاری شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در تهران گفت: اين اجلاس در روز نهم و دهم شهريور برگزار می‌شود و اجلاس‌های کارشناسی و وزرای خارجه کشورهای عضو به ترتيب روزهای پنجم و ششم و هفتم و هشتم برگزار می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره احتمال تعطيل شدن روزهای برگزاری اجلاس گفت: ايام برگزاری اجلاس بعداز ماه مبارک رمضان است و فرصت تعطيلات تابستانی هم هست. همچنين مدارس تعطيل می‌باشد و برگزاری کنفرانس سران در روزهای نهم و دهم که پنجشنبه و جمعه است، شرايط خوبی را برای برگزاری اجلاس فراهم می‌کند. البته احتمال اين‌که يکی، دو روز تعطيل باشد وجود دارد. با اين حال شرايط برگزاری اجلاس تعطيلات خيلی زيادی را طلب نمی‌کند. با اين حال اگر لازم باشد در زمان مقرر دولت تعطيلات را به دليل برگزاری اجلاس سران اعلام می‌کند تا رفت و آمد هيات‌ها به سهولت انجام شود.

وی همچنين درباره مکان برگزاری اجلاس و ساخت و سازهای اطراف محل اجلاس سران گفت: طبق برنامه‌ای که داشتيم پيش می‌رويم و بودجه لازم برای اين کار در نظر گرفته شده است و ساخت و سازها در زمان مقرر تمام می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016