جمعه 30 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذیب ادعای دخالت ایران در انفجار اتوبوس حامل یهودیان در بلغارستان

ایلنا: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ادعا‌ها و اتهامات مقامات رژیم صهیونیستی در انتساب انفجار اتوبوس حامل یهودیان در بلغارستان به ایران را به شدت رد کرد.

به گزارش ایلنا، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ادعا‌ها و اتهامات مقامات رژیم صهیونیستی در مرتبط دانستن انفجار اتوبوس حامل یهودیان در بلغارستان به جمهوری اسلامی ایران را به شدت رد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان سردمدار تروریسم دولتی و سازمان یافته که دستانی آلوده به خون انسان‌های بی‌گناه در لبنان، فلسطین و سایر کشور‌ها دارد و نقش مستقیمی نیز در ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان ایفا کرده، برای فرار از توجه جهانیان بر ماهیت تروریستی این رژیم نامشروع، به طرح اتهامات واهی علیه دیگر کشور‌ها می‌پردازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهمان‌پرست تصریح کرد: رژیم صهیونیستی حتی حاضر است با به خطر انداختن جان افرادی در درون سرزمین اشغالی یا بیرون از آن، سناریوهای سیاسی خود را پیگیری کند.

سخنگوی وزارت امورخارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران خود بزرگ‌ترین قربانی تروریسم بوده و به خطر انداختن جان انسان‌های بی‌گناه را رویکردی نادرست می‌داند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016