شنبه 31 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس پليس فتا: با پيامک‌های مجرمانه برخورد می‌کنيم

• امسال ۱۶۹ حفره امنيتی را به سامانه‌ها مهم و امنيتی کشور گزارش کرديم که افراد از اين ضعف‌های امنيتی آسيب نبينند و اين اقدام پيشگيرانه توسط پليس فتا انجام شده و از اين طريق حملات اينترنتی را کاهش داديم

ايلنا: رييس پليس فتای کشور در ارتباط با پيامکهای مجرمانه گفت: قطعا با اينگونه پيامک‌ها برخورد خواهيم کرد و اگر پيامک مجرمانه نباشد کاربران تلفن همراه می‌توانند با مراجعه به اپراتور تلفن همراه خود موضوع را پيگيری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار کمال هاديانفر رييس پليس فتای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا گفت: در بحث پيشگيری از جرائم اينترنتی با ساخت انيميشن‌ها، فيلم‌ها و برنامه‌های ويژه اقداماتی انجام شده است و البته اقدامات پيشگيرانه توسط پليس در همه سطوح انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در ارتباط با جرائم اينترنتی، پليس فتا امسال ۱۶۹ حفره امنيتی را به سامانه‌ها مهم و امنيتی کشور گزارش کرده است که افراد از اين ضعف‌های امنيتی آسيب نبينند و اين اقدام پيشگيرانه توسط پليس فتا انجام شده و از اين طريق حملات اينترنتی را کاهش داديم.

وی در ارتباط با جرائم سياسی در فضای مجازی و مصاديق برخورد با سايت‌های مجرم گفت: پليس فتا، پليس در عرصه‌های اجتماعی، سياسی، ‌فرهنگی، اقتصادی و امنيتی است و مرز ما جدا نيست و پليس فتا در تمامی اين عرصه اگر جرمی اتفاق بيافتد حضور خواهد يافت و مسئوليت دارد.

وی تاکيد کرد: هر کس کار مجرمانه‌ای در فضای مجازی مرتکب شود، چه سياسی باشد و چه غير سياسی، بر اساس قانون، اگر مجازات برای آن اقدام تعيين شده باشد، به شدت برخورد خواهيم کرد.

وی با بيان اين مطلب که پليس فتا در سه حوزه کامپيو‌تر، ارتباطات سيار و شبکه کابلی مسئوليت دارد، اظهار داشت: ما در سه حوزه کامپيو‌تر، ارتباطات سيار و شبکه کابلی اگر جرمی رخ دهد قطعا حضور داريم و در ارتباط با پيامکهای مجرمانه قطعا برخورد خواهيم کرد و اگر پيامک مجرمانه نباشد کاربران تلفن همراه می‌توانند با مراجعه به اپراتور تلفن همراه خود موضوع را پيگيری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016