دوشنبه 9 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديوان عدالت اداری: حکم انتصاب سعيد مرتضوی در تامين اجتماعی غيرقانونی است

هيات عمومی ديوان عدالت اداری انتصاب سعيد مرتضوی، دادستان سابق تهران و متهم اصلی پرونده کهريزک به سمت رياست سازمان تامين اجتماعی را غيرقانونی اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدجعفر منتظری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين باره گفت: پرونده شکايت نمايندگان از تصميم وزير رفاه و تامين اجتماعی مبنی بر غيرقانونی بودن انتصاب «سعيد مرتضوی» به سمت رياست اين سازمان صبح روز دوشنبه ۹ مرداد (امروز) در جلسه هيات عمومی ديوان عدالت اداری مورد رسيدگی قرار گرفت.

وی افزود: بر اين اساس با وارد تشخيص داده شدن شکايت نمايندگان، مصوبه وزير رفاه و تامين اجتماعی که در آن «سعيد مرتضوی» به عنوان رييس سازمان تامين اجتماعی منصوب شده بود غيرقانونی اعلام و ابطال شد.

بر اساس رای صادره از سوی هيات عمومی ديوان عدالت اداری، «سعيد مرتضوی» قانونا نمی‌تواند در راس مديريت سازمان تامين اجتماعی حضور داشته باشد.

سعيد مرتضوی اسفندماه ۱۳۹۰ با حکم «شيخ‌الاسلامی» وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعی رييس سازمان تامين اجتماعی شد و پس از آن نمايندگان مجلس با ورود به موضوع درپی استيضاح وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعی برآمدند اما با ميانجيگری «حداد عادل» موضوع استيضاح وزير منتفی شد ولی برخی نمايندگان مجلس با شکايت به ديوان عدالت اداری درخواست ابطال اين انتصاب را مطرح کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016