دوشنبه 16 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ممکن است اسد به تهران نيايد


خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ معاون عربی آفريقای وزارت خارجه درباره دعوت پادشاه عربستان به اجلاس غيرمتعهد‌ها در تهران گفت:‌ با توجه به بيماری که ملک عبد‌الله دارد فکر می‌کنم نتواند به تهران سفر کند و از طرف خود نماينده‌ای به اين اجلاس بفرستد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اميرعبد‌اللهيان در حاشيه نشست هم‌انديشی بسيج دانشجويی در جمع خبرنگاران درباره حضور بشار اسد در اجلاس تهران نيز گفت‌: با توجه به اينکه بشار اسد در حال حاضر اوضاع سوريه را مديريت ميدانی می‌کند ممکن است خود نتواند به اجلاس بيايد و يا اگر آمد هم نتواند بيشتر از زمان اجلاس در تهران بماند.

امير عبد‌اللهيان در پاسخ به اين سوال که آيا رهبران بحرين نيز به اجلاس دعوت می‌شوند؟ گفت: طبق مقررات بين‌المللی در يک اجلاس بين‌المللی نمی‌توان يکی از اعضا را دعوت نکرد، اما بايد ديد برای دعوت کشور مقابل چه کسی دعوتنامه‌ را برای آنها می‌برد به عنوان مثال برای برخی کشورها وزير امور خارجه و برای برخی معاون وزير و يا حتی در سطح پايين‌تر دعوت‌نامه را می‌برند.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا در اجلاس سران غير متعهدها امکان ميانجی‌گری و بحث و گفت‌وگو برای حل مشکلات سوريه وجود دارد،‌گفت: ايده‌هايی در اين زمينه توسط ايران مطرح شده است که فکر می‌کنم شکل بگيرد و عملی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016