جمعه 20 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلاش برخي اصلاح‌طلبان براي كانديداتوري خاتمي در انتخابات آينده

جمعي از اعضاي مجمع نمايندگان ادوار و شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات، در روز سه شنبه در ديدار با سيدمحمد خاتمي، از وي براي كانديداتوري در انتخابات آينده رياست جمهوري دعوت كردند.

محمد محمدرضايي از نمايندگان ادوار مجلس، با اعلام اين خبر به خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) گفت: روز گذشته نشستي با حضور اعضاي شوراي مركزي مجمع نمايندگان ادوار و نمايندگاني از شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات در محل دفتر سيدمحمد خاتمي برگزار شد كه در آن، چگونگي حضور يا عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتي مورد بررسي قرار گرفت.

وي افزود: اكثريت حاضران به خاطر شرايط كشور و براي حفظ دستاوردهاي انقلاب و كيان كشور از گزند بيگانگان و برخي جريانات داخلي، بر حضور فعال و فراگير اصلاح‌طلبان در انتخابات آتي اصرار و همگي بر اجماع حول محور يك كانديدا اتفاق نظر داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدرضايي يادآور شد: در جلسه اخير حاضران عمدتا شرايط كشور را براي حضور سيدمحمد خاتمي در انتخابات آينده به عنوان تنها كانديداي اصلاح‌طلبان كه مي‌تواند اجماع و اتفاق نظري بين آنها به وجود بياورد، مهيا مي‌ديدند. البته ايشان وعده‌اي براي حضور در انتخابات ندادند و اين موضوع را منوط به فراهم شدن شرايط و تعامل بيشتر حاكميت با جريانات اصلاح‌طلبان دانستند كه به نظر مي‌رسد در اين صورت احتمال كانديداتوري آقاي خاتمي وجود دارد.

وي هم‌چنين اضافه كرد: برخي از حاضران همچنين بعد از آقاي خاتمي پيشنهاد كانديداتوري سيدحسن خميني را در انتخابات رياست جمهوري آينده داشتند و معتقد بودند كه خاتمي و سيدحسن خميني تنها گزينه‌هايي هستند كه مي‌توانند اتفاق نظري را در بين آحاد مردم به وجود بياورند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016