یکشنبه 22 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمنی: حذف چهار صفر از پول ملی، از نیمه دوم سال ۹۳ اجرایی می‌شود

ایلنا: رییس کل بانک مرکزی، با تکذیب انصراف بانک مرکزی از اجرای برنامه حذف چهار صفر از پول ملی به دلیل رشد سریع نرخ تورم، گفت: بانک مرکزی مدت اجرای برنامه حذف چهار صفر از پول ملی را مدتی بیش از آنچه که در برنامه اولیه بوده، افزایش داده و امکان اجرای آن از نیمه‌های دوم سال ۹۳ امکان پذیر خواهد بود.

محمود بهمنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه حذف چهار صفر از پول ملی همچنان در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد اظهار داشت: این موضوع ابعاد بسیار گسترده‌ای دارد و در هیچ کشوری نیز این گونه نبوده که در یک دوره کوتاه مدت قابل اجرا باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اینکه مطالعات کامل در بانک مرکزی در این زمینه انجام گرفته، بیان داشت: در حال حاضر این لایحه آماده شده و به تصویب کمیسیون اقتصادی دولت رسیده است، اما به دلیل اینکه حذف چهار صفر مستلزم زمان لازم برای ایجاد بستر‌های ضروری در این زمینه است لذا اجرای آن در مدت زمانی که تنها ۱۷ ماه مانده به سال ۹۳ امکان پذیر نخواهد بود و برنامه با تأخیر عملیاتی می‌شود.

رییس کل بانک مرکزی همچنین با تأکید بر اینکه اجرای این طرح ارتباطی به نرخ بالای تورم ندارد خاطر نشان کرد: شرایط اقتصادی در سال جاری با سال‌های گذشته متفاوت بوده و کشور با شرایط تحریم مواجه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016