پنجشنبه 26 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قوه‌قضاییه پاسخگوی اجرا نشدن حکم حبس فائزه هاشمی ‌باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: حکم قضایی بلافاصله پس از قطعیت یافتن باید اجرا شود لذا ‌قوه‌قضائیه باید به دلیل عدم اجرای حکم فائزه هاشمی پاسخگو باشد.

مهدی دواتگری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تأخیر ‌دستگاه قضایی در اجرای حکم فائزه هاشمی رفسنجانی گفت: بر اساس ماده 283 قانون آئین دادرسی کیفری عملیات اجرای حکم بلافاصله پس از قطعیت و صدور دستور قضایی آغاز و به هیچ وجه متوقف نمی‌شود.

وی افزود: زمانی که حکم قطعی برای فرد محکوم صادر می‌شود، هیچ توجیهی برای عدم اجرای آن وجود نداشته و قوه قضائیه باید به دلیل عدم اجرای حکم فائزه هاشمی رفسنجانی در طول چندماه گذشته پاسخگو باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه قانون استرداد مجرمین میان ایران و انگلیس وجود ندارد، جمهوری اسلامی ایران باید از طریق پلیس اینترپل موضوع را پیگیری کرده و فائزه هاشمی را به کشور باز‌گرداند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016