شنبه 28 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاکید بروجردی بر ضرورت آزادسازی زائران ایرانی در سوریه در دیدار سفیر ترکیه

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر ترکیه در تهران بر ضرورت آزادسازی سریعتر زائران ایرانی در سوریه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علاءالدین بروجردی صبح امروز شنبه در دیدار اومیت یاردیم سفیر ترکیه در تهران ضمن قدردانی از تلاش های گذشته دولت ترکیه در آزادسازی زائران ایرانی گفت: با توجه به قداست اماکن مقدس و ضرورت حفظ امنیت زائران این اماکن انتظار می رود دولت ترکیه از همه ظرفیت های خود برای آزادسازی 48 زائر ایرانی استفاده کند.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین بر ضرورت تبادل نظر میان مسئولان دو کشور در ارتباط با تحولات منطقه از جمله بحران سوریه تاکید کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه این دیدار سفیر ترکیه در تهران، با بیان نگرانی دولت ترکیه از حادثه گروگانگیری اتباع ایرانی در سوریه گفت: دولت ترکیه تا کنون اهتمام ویژه ای برای کمک به آزادی گروگانهای ایرانی داشته و در آینده نیز به تلاش های خود در این راستا ادامه خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016