چهارشنبه 1 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دور جدید گفت وگوهای هسته ای ایران- آژانس هفته جاری در وین

تهران- آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه برگزاری دور جدید گفت وگوهای هسته ای با ایران را در وین در هفته جاری تایید كرد.

به گزارش شامگاه سه شنبه خبرگزاری رویترز، آژانس بین المللی انرژی اتمی با انتشار بیانیه ای اعلام كرد: دور جدید این گفت وگوها در نشست 24 اوت (3 شهریور) برگزار می شود.

بیانیه تاییدیه آژانس پس از اینكه دیپلمات ها روز سه شنبه گفتند انتظار می رود گفت وگو های یاد شده روز جمعه در وین آغاز شود، منتشر شد.

محور این گفت وگوها برنامه هسته ای ایران گزارش شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


'علی‌اصغر سلطانیه' نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در ماه‌های پایانی سال گذشته گفته بود: ایران در نامه‌ای رسمی آمادگی خود را برای انجام مذاكرات مجدد با آژانس با هدف تبیین و توافق بر سر یك چارچوب و مدالیته برای حل و فصل موضوعات و پاسخ به سووالات بر مبنای معیارها و ضوابط مورد توافق در چارچوب یك مدالیته اعلام كرده است.

وی اظهار كرد: تصمیم ایران برای برگزاری دور دیگری از مذاكرات با آژانس، نشانگر روح همكاری با این نهاد بین‌المللی و عزم سیاسی ایران برای حل و فصل و رفع ابهامات است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016