شنبه 11 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چند شهروند بهايی از زندان آزاد شدند

خبرگزاری هرانا - مجموعا ۱۰ شهروند بهايی که در برخوردهای وزارت اطلاعات با اين اقليت دينی در شهرهای مختلف بازداشت شده بودند آزاد شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، دو شهروند بهايی ساکن مشهد به نامهای "شايان تفضلی" و "سينا اقدس‌زاده" پس از دو ماه بازداشت موقت در اداره اطلاعات مشهد هر کدام با وثيقه ملکی معادل ۱۰۰ ميليون تومان به ترتيب در روزهای شنبه ۴ شهريور و يک شنبه ۵ شهريور ماه آزاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين ۶ شهروند بهايی ساکن يزد پس از ۲۸ روز بازداشت موقت در روزدوشنبه ۶ شهريور ماه به قيد وثيقه آزاد شدند.

طبق حکم دادگاه جهت آزادی "ايمان رشيدی" و "فريبرز باغی" وثيقه معادل ۸۰ ميليون تومان و برای ازادی "ناطقه نعيمی"، "فريبا اشتری"، "شبنم متحد" و "فرحناز ميثاقيان" وثيقه معادل ۵۰ ميليون تومان اخذ گرديد.

در ضمن "وحدت دانا" شهروند بهايی ساکن شيراز پس از گذراندن محکوميت ۱۰ ماهه در زندان پيربنو شيراز روز سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ از زندان مزبور آزاد شد.

قابل ذکر است وحدت دانا از ۹ آذر ماه سال گذشته دوران محکوميت خود را آغاز کرد نامبرده ابتدا در زندان شيراز محبوس ولی بعد بدون آنکه در حکمش ذکر شده باشد برای گذراندن محکوميت به زندان پيربنو از توابع شيراز منتقل گرديد.

وحدت دانا متهم به تبليغ عليه نظام از طريق تبليغ بهاييت بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016