سه شنبه 14 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض وکيل مه‌آفريد خسروی به حکم اعدام وی

خبرگزاری فارس: وکيل «مه‌آفريد خسروی» متهم اصلی پرونده فساد بزرگ مالی گفت که موکلش به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام محکوم شده است.

غلامعلی رياحی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: صبح امروز احکام موکلانم از سوی دفتر شعبه يک دادگاه انقلاب تهران به من ابلاغ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: «مه‌آفريد خسروی» مديرعامل شرکت توسعه سرمايه‌گذاری امير منصور آريا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شده است.

رياحی همچنين گفت که موکلش به رد مال به بانک‌‌ها معادل ۲ هزار و ۸۵۰ ميليارد تومان و پرداخت يک چهارم اين مبلغ به عنوان جريمه به دولت محکوم شده است.

وکيل متهم رديف اول پرونده فساد ۳ هزار ميلياردی که وکالت مسئول حقوقی و وکيل شرکت توسعه سرمايه‌گذاری اميرمنصور آريا را هم برعهده دارد، از صدور حکم اعدام برای متهم رديف دوم اين پرونده نيز خبر داد.

به گفته رياحی ديگر محکوم به اعدام پرونده فساد بزرگ مالی مسئول امور مالی شرکت امير منصور آرياست که وی نيز مانند دو متهم قبلی مفسد‌فی‌الارض شناخته شده است.

وکيل «مه‌آفريد خسروی» در پايان گفت که بر اساس قانون ۲۰ روز از تاريخ ابلاغ حکم برای اعتراض به رای صادره در ديوان عالی کشور مهلت دارد که پس از مشورت موکلانش در اين خصوص اقدام خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016