سه شنبه 14 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو تبعه جمهوری آذربايجان آزاد شدند


عصر سه‌شنبه دو تبعه جمهوری آذربايجانی دستگير شده در ايران بر اساس روابط دوستانه و برادرانه ميان دو کشور تحويل سرکنسولگری جمهوری آذربايجان در تبريز شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رامين مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آخرين وضعيت دو شهروند متهم آذربايجانی اظهار کرد: دو تن از اتباع جمهوری آذربايجان در سفر به ايران به علت ايجاد ارتباطات غيرمتعارف چند ماه قبل دستگير شده بودند و مقامات عالی‌رتبه دولت آذربايجان در ملاقات با وزير آموزش و پرورش کشورمان، که به‌عنوان نماينده ويژه رييس‌جمهور برای تقديم دعوت‌نامه اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها به باکو سفر کرده بود، هم‌چنين در ملاقات اخير عراقچی، معاون آسيا و اقيانوسيه وزارت امور خارجه با مقامات دولت آذربايجان در سوم شهريورماه موضوع آزادی اين دو نفر را بر اساس رافت اسلامی درخواست کرده بودند.

او افزود: در اين راستا موضوع به اطلاع مقامات ذی‌ربط کشورمان رسيد و با موافقت حاصله در اين خصوص و در آستانه سفر موسوی، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگی کشورمان به باکو، عصر سه‌شنبه اين دو تن بر اساس روابط دوستانه و برادرانه ميان دو کشور تحويل سرکنسولگری جمهوری آذربايجان در تبريز شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016