چهارشنبه 15 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ منفی اداره مهاجرت هلند به فعال سياسی ايرانی

يکی از فعالان سياسی مخالف دولت ايران در هلند در خطر برگردانده شدن به ايران است. برديا (مجتبا) طاهرپور که دو سال است در انتظار درخواست پناهندگی در هلند است با رای منفی اداره مهاجرت در اين کشور رو به رو شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش شبکه ايرانيان هلند، به طاهرپور بيست و هشت روز وقت داده شده که هلند را ترک کند. ابن تصميم، شگقتی بسيار از فعالان سياسی ساکن هلند را در پی داشته است.

طاهرپور به دليل فعاليت های آشکار عليه حکومت ايران از جمله سخنرانی در برابر سفارت جمهوری اسلامی در لاهه و همچنين گرويدن به آيين زرتشت در صورت بازگردانده شدن به ايران دچار مشکلات جدی خواهد شد.

در گزارش شبکه ايرانيان هلند از کمپ پناهندگی آلميره؛ محل زندگی طاهرپور و همسرش آمده: «نبود آزادی های مذهبی در ايران و قوانين مذهبی در کشور می تواند مجازات تا حد اعدام را برای طاهرپور در پی داشته باشد.»

مقامات اداره مهاجرت در لاهه از هرگونه اظهارنظر در مورد پرونده برديا طاهرپور خودداری می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016