چهارشنبه 15 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شيوا نظرآهاری به زندان اوين رفت، مسئولان نپذيرفتند


ندای سبز آزادی - شيوا نظرآهاری فعال حقوق بشر و عضو هيات موسس کميته گزارشگران حقوق بشر برای اجرای حکم ۴ سال زندان صبح امروز خود را به زندان اوين معرفی کرد، اما مسئولان از او خواستند که شنبه مراجعه کند.

به گزارش ندای سبز آزادی وی که پس از اعتراضات به نتيجه انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری ايران بازداشت شد و در يک مهر ۱۳۸۸ به طور موقت از زندان اوين آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی دوباره هنگامی که قصد شرکت در مراسم تشييع آيت الله منتظری را داشت بازداشت شد.وی در دوران حبس خود بيش از ۱۰۰ روز را در سلول‌های انفرادی گذراند.

وی ۲۱ شهريور, ۱۳۸۹ با توديع وثيقه ۵۰۰ ميليون تومانی و به صورت موقت آزاد شده بود.

شيوا نظرآهاری، در نهايت از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجديدنظرتهران، به تحمل ۴ سال حبس تعزيری، تبعيد به زندان شهر کرج و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

نظرآهاری، پيش‌تر در شهريورماه، با حکم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب، به شش سال حبس تعزيری، تبعيد به زندان شهرستان ايذه و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016