شنبه 18 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عسگراولادی:آقای احمدی‌نژاد! بگذارید مردم خودشان رئیس جمهور دور بعد را انتخاب کنند

احزاب و شخصیت‌ها - دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در واکنش به اظهارات رئیس جمهور تاکید کرد: طبق قانون اساسی دولت دو دوره بیشتر نمی تواند بماند و دوره بعد به انتخاب مردم مربوط می شود.

به گزارش خبرآنلاین حبیب الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری گفت: آقای رئیس جمهور، طبق قانون اساسی شما و دولت شما با همه تلاشها و توفیقات اش، دو دوره بیشتر نمی تواند بماند و دوره بعد به انتخاب مردم مربوط می شود.

وی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور!، آنچه می ماند خط نظام و اصولگرایی است.
اهم صحبت‌های عضو ارشد حزب موتلفه در ادامه می آید:

- در دوره دوم ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی، برخی از کارگزارانی‌ها می خواستند که در قانون ریاست جمهوری تجدید نظر شود که ایشان برای یک دوره دیگر بماند و در آن زمان نیز من موضع گیری مناسبی انجام دادم که قانون اساسی را نمی توان با احساسات و عواطف پیش برد.
- اگر منظور ایشان این است که خط وی و دولت، خط نظام است و ادامه می یابد، این مساله می تواند درست باشد. نباید گذاشت که تصور شود آقای احمدی نژاد و دوستانشان می خواهند یک دوره دیگر بمانند.

- آقای احمدی‌نژاد! دولت شما در طول مدت عمر خود کارهای بسیار خوبی انجام داده که این به خاطر پایبندی به اصول، آرمانها، انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده و با این اظهار نظر که می خواهید بمانید زیر سوال می رود. بگذارید مردم برای دور بعد رئیس جمهور خود را انتخاب کنند.

- برخی دوستان آقای احمدی نژاد در نظر دارند که دولت وی 8 سال نیست بلکه بیست سال ایشان می ماند و مردم در خصوص این اظهار نظر ها سوال دارند.
- انتخابات ریاست جمهوری پیچ تندی در کشور است؛ اصولگرایان همانطور که به انتخابات ریاست جمهوری توجه دارند نباید بگذارند فرصت برای انتخابات شوراها نیز از بین برود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


- در حال حاضر حدود 25 نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری برای اصولگرایان وجود دارد و اگر منفردان و اصلاح طلبان نیز به آن اضافه شوند حدود 40 نامزد وجود دارد که ما فقط یک نفر را می خواهیم انتخاب کنیم.

- در آزمایش جبهه متحد اصولگرایان مخلصانه عمل شد اما دیدیم که برخی سعی کردند ما را محاصره کنند و بعدا متوجه شدیم در این محاصره بسیار حساب شده عمل کرده بودند.در حال حاضر جبهه متحد اصولگرایان که برای انتخابات مجلس بود، وجود ندارد و ما به عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری و موتلفه اسلامی قصد نداریم آن را احیاء کنیم اما قصد داریم طبق نظر آیت الله مهدوی کنی به ائتلاف جدید اصولگرایان توفیق پیدا کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016