پنجشنبه 23 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفر سفير ايران به استان راخين ميانمار برای مذاکره درباره وضعيت مسلمانان

مهر ـ سفير اکروديته ايران در ميانمار برای مذاکره با مقامات محلی استان راخين و سازمان های فعال بشردوستانه بين المللی و بازديد از اردوگاه های موقت اسکان آوارگان مسلمان وارد اين استان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسين کماليان سفير آکروديته جمهوری اسلامی ايران در ميانمار، پس از ارائه استوارنامه خود به آقای "تين شين" رئيس جمهور اين کشور و مذاکره با وزير امور خارجه و برخی ديگر از وزرا و مقامات ميانماری در شهر "نی پيدو" (پايتخت ميانمار)، صبح امروز جهت بازديد از استان "راخين" که ماه های اخير مرکز اصلی درگيری ها ميان مسلمانان و بودائيان افراطی ميانمار بوده است، به شهر "سيت وی"مرکز اين استان عزيمت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق اعلام بخش مطبوعاتی سفارت ايران در بانکوک، قرار است سفير ايران در جريان اين سفر علاوه بر مذاکره با مقامات محلی اين استان، با رهبران گروه های مسلمان و ساير اقوام و سازمان های فعال بشردوستانه بين المللی ديدار و ضمن بازديد از اردوگاه های موقت اسکان آنان، از نزديک در جريان آخرين وضعيت شرايط و نيازهای فوری آنان قرار گيرد .

بر اساس همين گزارش، کماليان صبح امروز پس از ورود به شهر "سيت وی" مورد استقبال استاندار ، مقامات محلی و رهبران گروه های قومی مختلف در اين استان قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016