شنبه 25 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاه تهران بزرگ: عربستان مستکبران را تحريم نفتی کند


سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با انتشار بيانيه‌ای، اهانت به ساحت پيامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

«انا لله و انا اليه راجعون

بار ديگر ساحت نورانی پيامبر مهر و رحمت، آيينه مهربانی و عطوفت، تجسم پاکی و صداقت، خاتم انبيا، حضرت محمد مصطفی(ص) مورد سخيف‌ترين و ناجوانمردانه‌ترين اهانت‌های دشمنان هم‌پيمان و البته فرزندان خلف امپرياليسم و صهيونيسم قرار گرفت و قلوب مسلمانان را در سراسر جهان جريحه‌دار کرد.

مسلمانان جهان هنوز زخم جسارت به معجزه بزرگ و جاويدان آن پيامبر عظيم‌الشان را که راهنمای حقيقت تمامی بشريت است بر سينه دارند و اگر آن روز آن ديوانه زنجيری، که در سايه حمايت حکمرانان کاخ سفيد حيات پليد خود را ادامه می‌دهد، مجازات می‌شد، امروز شياطين آنها جرات نمی‌يافتند تا ساحت مقدس پيشوای جهان اسلام را هدف ناجوانمردانه‌ترين اهانت قرار دهند و ميليونها مسلمان ازاديخواه را عزادار کنند.

بی‌ترديد اين حرکت بی‌شرمانه در برابر خيزش مسلمانان مظلومی است که با الهام از انقلاب الهی منادی آزادی و آزادگی حضرت امام خمينی(ره) بيدار شدند و دست نشاندگان و ديکتاتورهای جيره‌خوار آمريکايی ـ اسراييلی را يکی پس از ديگری در مزبله تاريخ مدفون ساختند و می‌بينند که اين بيداری اسلامی از منطقه شرق و غرب آسيا فراتر رفته و پايه‌های حکومت پليد آنان را به لرزه درآورده و جنبش‌های آزاديخواهی در سرزمين خودشان علم رهايی بر افراشته و ندای برابری سر می‌دهند، لذا به خيال خود با هر جنايتی و طرح نقشه‌ای شوم و شيطانی تلاش می‌کنند خود را از ورطه سقوط نجات دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين اقدام پليد و جنايتکارانه در پرتو آزادی بيان، در حالی صورت گرفته که آزاديخواهان، متفکران و اندشيمندان بسياری تنها به جرم سخن گفتن از رهايی بشريت از يوغ استثمار و استکبار در سياهچال‌های آنان شکنجه می‌شوند و هزاران انسان بی‌گناه در فلسطين، لبنان، بحرين، سوريه، پاکستان، ليبی، يمن و... به جرم بيداری مورد هدف گلوله‌های دشمنان بشريت قرار می‌گيرند و آنان با در اختيار داشتن حمايت غيرقانونی شورای امنيت نه تنها به دفاع از ملتها برمی‌خيزند، که در سر کوبی فرياد مردم بيدار از هيچ حمايتی دريغ نمی‌کنند.

جبهه استکبار و در راس آنها آمريکای جنايتکار و اسراييل غاصب بايد بدانند که اين اقدام شيطانی آنها همانند ساير توطئه‌های پوشالی گذشته جز شکست مفتضحانه و ذلت بيشتر در نزد ملتها و برانگيخته شدن خشم و انزجار مسلمانان در سراسر جهان چيزی ديگر عايدشان نخواهد کرد و مکر اين مکاران روباه‌صفت، سياست‌های دروغين مدعيان آزادی بيان و عقيده را که ناب‌ترين اعتقاد و باور مسلمانان را به سخره گرفت آشکار و نمايان ساخته و خود در اين ورطه گرفتار می‌شوند.

متاسفانه اين حرکت سخيف شيطانی در حالی به وقوع می‌پيوندد که مدعيان خادمين حرمين شريفين خود در صف حاميان استکبار قرار گرفته‌اند و در سرکوبی ندای حق‌طلبانه مسلمانان و آزاديخواهان با دولتهای صهيونيستی و امپرياليستی که متهمان اصلی اين جنايت بی‌شرمانه هستند هم‌صدا شده‌اند که اگر چنين نيست با ملتهای مسلمان همراه شوند و با تحريم نفتی مستکبران، خشم و انزجار خود را نسبت به اقدام عاملان توهين به پيامبر اعظم اسلام نشان دهند.

فرماندهان، کارکنان، بسيجيان و رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ ضمن محکوم کردن اين حرکت ددمنشانه و غيرانسانی و همچنين عرض تسليت و تعزيت به منجی عالم بشريت حضرت ولی عصر(عج) و مقام عظمای ولايت، از آحاد ملت شريف ايران که بار ديگر با شور انقلابی و حميت و تعصب و غيرت دينی خود در محکوميت اين اقدام جنون‌آميز مستکبران بپاخاستند و با حضور انقلابی در راهپيمايی بزرگ روز جمعه، انزجار خود را از سازندگان فيلم موهن "بيگناهی مسلمانان" ساخته ايادی استکبار نشان دادند تقدير و تشکر می‌کند و از هنرمندان، فرهيختگان، انديشمندان و صاحبان قلم می‌خواهد تا در همراهی با مسلمانان با صدور پيام و بيانيه و همچنين توليد آثار فاخر و معرفی دين مبين اسلام همچون گذشته اين توطئه دشمنان را برملا سازند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016