دوشنبه 27 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف خط لوله ۱۰ کيلومتری قاچاق سوخت در بندرعباس

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس اخبار و جزئياتی جديد از کشف خط لوله ۱۰کيلومتری قاچاق سوخت که طی روزهای گذشته در ساحل بندرعباس کشف شد،اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی عصر يکشنبه در نشستی در رابطه مقابله با قاچاق سوخت و ارز با اشاره به کشف و انهدام لوله‌های انتقال سوخت و مخازن سوخت قاچاق در ساحل روستای گچين اين شهر، اظهار داشت: با همکاری دريابانی و نيروی انتظامی موفق به کشف و انهدام شبکه انتقال قاچاق سوخت در منطقه گچين شديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: قاچاقچيان با لوله‌گذاری در شش محور به طول ۱۰ کيلومتر در نوار ساحلی سوخت قاچاق را از طريق لوله‌های P.V.C به دريا منتقل و از طريق لنج سوخت را به خارج از کشور قاچاق می‌کردند.

مرادی در ادامه ضمن تقدير از تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنيتی از برنامه‌های گسترده دولت و عزم جدی برای مبارزه با قاچاق سوخت خبر داد.

فرماندار جديد بندرعباس در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال ابراز داشت: در استان هرمزگان هماهنگی و هم‌پوشانی قابل توجهی در بين دستگاه‌های مرتبط با مقابله با قاچاق سوخت وجود دارد که اين امر سبب شده است، کشفيات خوبی را در استان داشته باشيم.

مرادی تاکيد کرد: با ايجاد نظارت و هماهنگی هر چه بيشتر قصد داريم در شهرستان در حد امکان جلوی قاچاق سوخت را بگيريم.

يادآور می‌شود منطقه ساحل غربی شهر بندرعباس و شمال شهرستان بندر خمير که با شهرستان بندرعباس هم‌مرز است، به عنوان مناطقی شناخته می‌شود، در بعد مقابله با قاچاق مورد توجه و تمرکز نيروهای مربوطه است.

پليس هرمزگان طی ماه‌های گذشته در قالب طرح محرم اقدام به پاکسازی و جمع‌آوری اقلام مورد استفاده قاچاق سوخت از منطقه گچين بندرعباس کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016