دوشنبه 27 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پنج متهم قاچاق مواد مخدر طی روزهای گذشته در تهران اعدام شدند

خبرگزاری هرانا - سخنگوی قوه قضائیه خبر از اعدام ۵ نفر در تهران به اتهام قاچاق مواد مخدر صنعتی طی روزهای گذشته داد.

بنا به گزارش فارس، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در سی‌وپنجمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه مدعی شد: "در تاریخ ۱۸ شهریور‌ حکم اعدام برخی از متهمین قاچاق مواد مخدر صنعتی در تهران اجرا شد که به خاطر قطعیت حکم می‌توانیم اسامی آن‌ها را به همراه اتهاماتشان ذکر کنیم. ناصر جلیلی به اتهام حمل و نگهداری ۱۵۰ کیلو ۶۰ گرم شیشه، بهزاد نبوی به اتهام حمل و نگهداری ۱۵۲ کیلوگرم و حسین تقیان به اتهام مشارکت در نگهداری و حمل بیش از ۴۰ کیلوگرم شیشه به اعدام محکوم شده‌اند که هر سه نفر سابقه‌دار بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستان کل کشور با اشاره به اجرای حکم اعدام بک فرد دیگر در تهران گفت: "قاچاقچیان مواد مخدر هم که مخصوصا در زمینه ماده مخدر شیشه فعالیت می‌کنند بدانند که نباید به فضاسازی مدعیان دروغین حقوق بشر دلخوش باشند."

وی ادامه داد: کاظم اصفهانی به اتهام مشارکت با حسین تقیان و سجاد صادق‌زاده به اتهام حمل و نگهداری حدود ۲۰ کیلوگرم شیشه به اعدام محکوم شدند. البته این میزان مواد مخدر مربوط به زمان دستگیری این افراد بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016