سه شنبه 28 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارتباطات: استفاده از اينترنت ملی از هفته آينده

مهر ـ وزير ارتباطات از آغاز بکار شبکه ملی اطلاعات تا هفته آينده در کل کشور برای تمامی دستگاههای اجرايی خبر داد و گفت: حدود ۴۲ هزار دستگاه دولتی تمامی ارتباطاتشان از شبکه اينترنت به شبکه ملی منتقل می‌شود.

رضا تقی پور در پاسخ به خبرنگار مهر با اشاره به جزئيات اجرای پروژه شبکه ملی اطلاعات و زمان بندی اين پروژه که قرار بود در شهريورماه ۹۱ انجام شود، گفت: هم اکنون تفکيک شبکه اينترنت از شبکه ملی اطلاعات برای دستگاههای دولتی در ۲۹ استان انجام شده است.

وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اين پروژه تا هفته ديگر در کل کشور و در تمامی مراکز سوئيچ استانی يعنی ۳۱ استان عملياتی و طی مراسمی پرده برداری می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی نصب تجهيزات و جداسازی را از جمله دلايل تاخير اندک به وجود آمده در اين طرح عنوان کرد و به مهر گفت: کليات اجرای اين پروژه به تمامی دستگاهها ابلاغ و به صورت عملياتی نيز با تمامی وزارتخانه ها مسائل مربوطه مطرح شده است.

تقی پور افزود: براين اساس ارتباط حدود ۴۲ هزار دستگاه دولتی از شبکه اينترنت به شبکه ملی اطلاعات منتقل خواهد شد.

وزير ارتباطات با اشاره به تبليغات برخی شرکتهای اينترنتی در زمينه فروش اينترنت ملی يک مگابيتی با قيمت ۷۵۰۰ تومان به شهروندان هشدار داد: عرضه پهنای باند شبکه ملی اطلاعات در اين مرحله هنوز برای مردم آغاز نشده است و ارائه پهنای باند به مردم و شخصيتهای حقيقی شرايط ديگری را نياز دارد که در زمان نهايی شدن، اعلام عمومی خواهد شد.

وی به کاربران هشدار داد: فريب اين تبليغات را نخورند و دقت کنند که اين اطلاعات از چه مراجعی اعلام می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016