سه شنبه 28 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فردا نشست غير علنی ارزی مجلس با وزرای اطلاعات، نفت و اقتصاد برگزار می شود


خبرگزاری فارس: سخنگوی هيئت رئيسه مجلس از تشکيل جلسه غيرعلنی فردای نمايندگان ملت با حضور وزرای اطلاعات، نفت و اقتصاد و نيز رئيس کل بانک مرکزی برای بررسی آخرين تحولات بازار ارز خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالرضا مصری سخنگوی هيئت رئيسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به ارائه گزارشی از جلسه اخير اعضای اين هيئت پرداخت و اظهار داشت: در اين جلسه بيشتر درباره نگرانی‌های مردم در زمينه تغيير قيمت‌ها و قيمت ارز بحث و تبادل‌نظر شد.

وی افزود: در اين جلسه مقرر شد فردا (چهارشنبه) جلسه‌ای غيرعلنی با حضور سيد شمس‌الدين حسينی وزير امور اقتصادی و دارايی، حجت‌الاسلام حيدر مصلحی وزير اطلاعات و رستم قاسمی وزير نفت و همچنين محمود بهمنی رئيس کل بانک مرکزی برای بررسی تحولات بازار ارز تشکيل شود.

سخنگوی هيئت رئيسه مجلس در خاتمه تصريح کرد: در جلسه غيرعلنی مجلس که فردا تشکيل می‌شود، آخرين تحولات و مسائل مربوط به تصميماتی که در ارتباط با بازار ارز اخذ شده، مورد رسيدگی قرار خواهد گرفت تا پاسخ مناسب و مسائل مربوط به مديريت که قرار است اعمال شود، به صورت روشن و واضح بيان گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016