دوشنبه 3 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسماعيل سلمان‌پور بازداشت شد

خبرگزاری هرانا - اسماعيل سلمان‌پور دانشجوی محروم از تحصيل که در تاريخ ۲۲ شهريور ماه از بند ۲۴۰ زندان اوين آزاد شده بود، مجددا بازداشت شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، اسماعيل سلمان‌پور دانشجويی اخراجی امير کبير رشته عمران پس از احضار تلفنی مامورين وزارت اطلاعات به بهانه تکميل مدارک، خود را به دادسرای مقدس زندان اوين معرفی نمود و بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسماعيل سلمان‌پور از امداد گران بازداشت شده کمپ سرند بود و با تامين قرار وثيقه ۶۰ ميليون تومانی در تاريخ ۲۲ شهريورماه از بند ۲۴۰ زندان اوين آزاد شده بود.

مامورين وزارت اطلاعات از دوروز پيش طی تماسهای تلفنی وی را به دادسرای مقدس واقع در زندان اوين احضار کرده بودند.

يکی از نزديکان اسماعيل سلمان‌پور به گزارشگر هرانا گفت: "مسئولين دو روز به خانواده اسماعيل وقت داده‌اند تا ۶۰ ميليون تومان ديگر وثيقه برای وی تهيه کنند."

گفتنی است، در تاريخ ۱ شهريور ماه ۳۵ نفر از امدادگران داوطلب که جهت کمک به زلزله‌زدگان به مناطق زلزه‌زده رفته بودند، از سوی نيروهای امنيتی بازداشت شدند.

اسماعيل سلمان‌پور پيش‌تر بدليل فعاليتهای دانشجويی به ۶ ماه زندان تعزيری و ۵ سال زندان تعليقی محکوم شده بود که اين حکم فعلا در دادگاه تجديد نظر می‌باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016