دوشنبه 3 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نظر هاشمی رفسنجانی پيرامون بازگشت مهدی هاشمی به روايت عليزاده طباطبايی

ايسنا ـ وکيل مدافع مهدی هاشمی گفت: اينکه تاکنون مهدی هاشمی به کشور برنگشته بود به خاطر توصيه‌های مسئولان قضايی از جمله رييس قوه قضاييه و دادستانی به آيت‌الله هاشمی رفسنجانی بود.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سيد محمود عليزاده طباطبايی در جمع خبرنگاران مستقر در مقابل بازداشتگاه اوين درباره علت حضور موکلش در کشور تصريح کرد: مهدی هاشمی می‌گفت اين بحث‌هايی که مطرح می‌شود دعوا با من نيست بلکه دعوا با پدرم است. من چرا بايد بيرون بنشينم تا هر چه دلشان می‌خواهد بگويند؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکيل مدافع مهدی هاشمی ادامه داد: آن چيزی که آيت‌الله هاشمی به من گفتند اين بود که هم رييس قوه قضاييه و هم دادستانی نظرشان اين است که مهدی به کشور برنگردد و حتی تا هفته گذشته آقای هاشمی به دليل تاکيد دستگاه قضايی از آمدن مهدی ممانعت می‌کرد ولی هفته گذشته گفتند که هم درس او تمام شده است و هم خانواده او اينجا هستند و هم اينکه خود مهدی اصرار دارد بيايد؛ لذا مشکلی ندارد که اگر اتهامی هم متوجه اوست طبق قانون رسيدگی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016