پنجشنبه 6 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کوثری: برخورد قوه‌قضائيه با فرزندان هاشمی و جوانفکر به موقع بود

مهر ـ نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر اينکه نمايندگان مجلس از اقدامات اخير قوه قضائيه در برخورد با مجرمان حمايت می‌کنند گفت: اقدامات قوه قضائيه در برخورد با مجرمان قانونی و به موقع بود و مردم هم از آن‌ پشتيبانی می‌کند.

محمد کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برخوردهای اخير قوه قضائيه با فرزندان آيت‌الله هاشمی رفسنجانی و علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئيس جمهور گفت: قوه قضائيه به لطف خدا و به عينه وظيفه‌اش را انجام می‌دهد چرا که انتظار همه مسئولين و مردم اين است که هر قوه‌ای کار خودش را به بهترين نحو انجام دهد و اقدامات اخير قوه قضائيه در دستگيری مجرمين نيز جزو وظايف ذاتی اين قوه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه اقدامات اخير قوه قضائيه قانونی ، به موقع و از مطالبات اصلی مردم بوده است گفت: اگر فردی در هر جايگاه و مسئوليتی و يا وابسته به مقامی، تخلفی مرتکب شد قوه قضائيه بايد بدون توجه به حاشيه‌ها و فشارهای احتمالی به پرونده‌ها رسيدگی کند بدون اينکه کوچکترين وقتی تلف کند.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اينکه برخورد قاطعانه و به دور از فشار قوه قضائيه با مجرمان مردم را بسيار و اميدوار می‌کند و موجب می‌شود که آنها به حمايت خود از قوه قضائيه ادامه دهند گفت:‌ نمايندگان مجلس به دليل اينکه از ميان مردم برخواسته‌اند از برخوردهای اخير قوه قضائيه استقبال و از آن حمايت می‌کنند چرا که اين قوه دقيقاً در راستای ضوابط و قوانين عمل می‌کند.

کوثری با تاکيد بر اينکه اقدامات اخير قوه قضائيه جای تقدير و تشکر دارد گفت: مجلس حتماً نسبت به اين مساله حمايت خود را انجام خواهد داد و از اقدامات قوه قضائيه پشتيبانی می‌کند.

عضو کميسيون امنيت ملی و سياسيت خارجی مجلس با اشاره به اينکه فشارها به قوه قضائيه در خصوص برخورد با مجرمان و منتصبان به مسئولان بی‌معنا است گفت: هنگامی که قوه قضائيه کار خودش را به صورت دقيق، منظم و به موقع انجام دهد حتماً مورد حمايت مجلس، دولت و مردم قرار می‌گيرد و کسی نمی‌تواند اين قوه را تحت فشار قرار دهد.

وی همچنين گفت: قوه قضائيه اگر بخواهد در مقابل شخص يا گروهی کوتاه بيايد قانون را زير پا گذاشته و در آن هنگام است که مردم نيز نسبت به قوه قضائيه بدبين خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016