شنبه 8 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش وزارت خارجه ايران به خارج کردن نام مجاهدين خلق از فهرست تروريستی آمريکا

وزارت خارجه ايران: آمريکا مسوول کليه اقدامات تروريستی گذشته؛ حال و آينده منافقين خواهد بود

وزارت امورخارجه ايران در واکنش به اقدام دولت آمريکا در خارج کردن نام منافقين از فهرست تروريستی بيانيه صادر کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانيه آمده است: «دولت آمريکا سرانجام پس از سال‌ها پنهان‌کاری در حمايت از گروهک تروريستی منافقين، با خارج کردن نام اين گروهک منفور از فهرست تروريستی آن کشور، بر فهرست بلند اقدامات ضدايرانی خود افزود و با اين اقدام خود بار ديگر ثابت کرد که رفتارهای اين کشور با هيچ منطقی سازگاری ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اگرچه اين گروهک پيش از اين نيز آزادانه و بدون هيچ مانعی در آمريکا فعاليت می‌کرد اما دولت آمريکا با اين اقدام مغاير با مسووليت‌های بين‌المللی خود ثابت کرد که هم‌چنان با نگاه ابزاری به پديده تروريسم از معيارهای دوگانه در اين خصوص استفاده می‌کند و تروريسم از نظر اين کشور به تروريسم خوب و بد تقسيم می‌شود.

جمهوری اسلامی ايران ضمن محکوميت شديد اين اقدام غيرمسوولانه دولت آمريکا که با بيش از دوسال فعاليت‌های پوششی و علنی برخی مقامات رسمی اين کشور در حمايت از خارج کردن نام گروهک تروريستی منافقين از فهرست مزبور صورت گرفت، اعلام می‌دارد که اين گونه اقدامات مغاير با تعهدات حقوقی و بين‌المللی آمريکا باعث و مسووليت آن دولت در کليه اقدامات تروريستی گذشته؛ حال و آينده اين گروهک خواهد شد که بايد در قبال آن پاسخگو باشد.

پيشينه و عملکرد سياه تروريستی گروهک منافقين در قبال ملت ايران و مزدوری رژيم صدام و شهادت هزاران نفر از مردم بی‌گناه و مسوولان نظام جمهوری اسلامی ايران به‌دست اين گروهک، موضوعی نيست که برای افکارعمومی جهان پوشيده باشد و دولت آمريکا با اين اقدام، رسماً و عملاً خود را همراه و حامی فعاليت‌های تروريستی و جنايات اين گروهک برضد ملت‌های ايران و عراق و حتی اتباع آمريکايی قرارداده است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016