یکشنبه 9 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردی: دنيا می داند که در مورد رابطه با آمريکا رهبری تصميم می گيرد نه احمدی نژاد

مهر ـ رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با بيان اينکه هرگونه اقدام درباره آمريکا بدون نظر رهبر معظم انقلاب به هيچ وجه عملی نمی شود گفت: بايد از رئيس جمهور سوال کرد که با توجه به سياست روشن و شفاف جمهوری اسلامی ايران در خصوص رابطه با آمريکا وی چرا اينگونه رفتار می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علاءالدين بروجردی رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اظهارات اخير رئيس جمهور در نيويورک مبنی بر مذاکره و ارتباط با آمريکا گفت: مذاکره و رابطه با آمريکا خط قرمز سياست های جمهوری اسلامی ايران است.

وی در ادامه افزود: هرگونه اقدام درباره آمريکا بدون نظر رهبر معظم انقلاب به هيچ وجه عملی نمی شود.

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با بيان اينکه اگر در موضوع بحران عراق با آمريکايی ها سه دور مذاکره داشتيم همگی در چارچوب تدابير ويژه صورت گرفت اظهار داشت: اين مذاکرات با درخواست و اصرار آمريکايی ها از يک طرف و در خواست مقامات عراقی برای حل بحران اين کشورانجام گرفت.

بروجردی تصريح کرد:به طور طبيعی با توجه به سياست های خصمانه آمريکا عليه ملت ايران که نمونه ای از آن را در خارج نمودن اسامی منافقين از ليست تروريست ها شاهديم وهمچنين نوع نگاه و ضديت آمريکايی ها با جمهوری اسلامی ايران، مذاکره و رابطه با اين کشور به هيچ وجه نميتواند مطرح شود.

وی در ادامه افزود: بايد از رئيس جمهور سوال کرد که با توجه به سياست روشن و شفاف جمهوری اسلامی ايران در خصوص رابطه با آمريکا وی چرا اينگونه رفتار می کند.

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در پاسخ به اين سوال که با توجه به فراگيری موج بيداری اسلامی و ارتقاء جايگاه ايران درمنطقه و جهان به سبب برافراشتن پرچم مبارزه با استکبار، آيا اين گونه اظهار نظر ها تاثيری در جايگاه کشورمان خواهد داشت؟ گفت: قدرت ها و ملت های منطقه و جهان می دانند که در عرصه سياست خارجی فصل الخطاب و تصميم گير مقام معظم رهبری است.

بروجردی تصريح کرد: با توجه به شفاف و روش بودن ديدگاه های رهبر معظم انقلاب و صراحت ايشان در خصوص تحولات منطقه و بيداری اسلامی اين گونه اظهارات در باره مذاکره با آمريکا هيچ ترديد را در مواضع جمهوری اسلامی ايران ايجاد نمی کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016