پنجشنبه 13 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرکل روابط عمومی قوه قضائيه: هرگونه بازديد از زندان اوين تابع مقررات و ضوابط است


خبرگزاری فارس: مدير کل روابط عمومی و تشريفات قوه قضائيه گفت: هرگونه بازديد افراد و اشخاص از زندان اوين تابع مقررات و ضوابط خاص است.

حسن رحيمی مدير کل روابط عمومی و تشريفات دستگاه قضايی کشور در گفت وگو با خبرنگار قضايی فارس درباره خبر برخی از رسانه ها مبنی بر بازديد رئيس جمهور از زندان اوين گفت: بازديد از زندان اوين تابع مقررات و ضوابط ويژه ای است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: برای بازديد از زندان اوين يا هر کدام از بخش های ديگر قوه قضاييه بايد تشريفات و ضوابطی که برای اين گونه کارها در نظر گرفته شده انجام شود سپس امکان بازديد فراهم شود.

مدير کل روابط عمومی و تشريفات دستگاه قضايی کشور گفت: هنوز از سوی نهاد رياست جمهوری برای اين بازديد هماهنگی های لازم انجام نشده است.

پيش از اين برخی از رسانه ها خبری مبنی بر بازديد احمدی نژاد از زندان اوين و بخش های مختلف اين زندان داده بودند و هدف رئيس جمهور را آگاهی از وضع زندانيان اعلام کرده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016