دوشنبه 17 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کيهان کاريکاتور توقيف شد

مهر ـ هيئت نظارت بر مطبوعات، ماهنامه کيهان کاريکاتور را به دليل انتشار کاريکاتور موهن توقيف کرد.

به گزارش مهر، در نشست امروز هيئت نظارت بر مطبوعات، پرونده خبرگزاری «وفا» با استناد به تبصره ۴ ماده يک قانون مطبوعات و نيز رأی قطعی شماره ۹۱۰۹۹۷۰۹۰۰۳۰۱۹۱۲ مورخ ۱۴/۶/۱۳۹۱ ديوان عدالت اداری مبنی بر لغو مجوز اين خبرگزاری بررسی و اعلام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين نشريه «کيهان کاريکاتور» به دليل انتشار کاريکاتور موهن نسبت به ساحت مقدس حضرت يوسف (ع) با استناد به مواد ۶ و ۱۲ قانون مطبوعات توقيف و مقرر شد پرونده آن برای رسيدگی به دادگاه ارسال شود.

در ادامه اين نشست تقاضاهای تغيير وضعيت، صاحب امتيازی و مديرمسئولی ۳۰ نشريه بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش دبيرخانه هيئت نظارت بر مطبوعات در اين جلسه با تغيير صاحب امتيازی نشريات «برنامه و بودجه» به «معاونت برنامه‌ريزی و نظارت راهبردی رئيس جمهور (مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مديريت و برنامه‌ريزی)»، «آهنگ زندگی» به «مهدی بگلری»، «صدای تالش» به «علی پورحسن آستانه» موافقت و با تغيير مديرمسئولی نشريات «تغذيه طيور صنعتی» به «محمدرضا محمد يوسفی» و «بازار و سرمايه» به «مهدی آزادواری» موافقت شد.

همچنين در اين جلسه تغيير وضعيت ۲۵ نشريه مورد بررسی و تصويب قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016