چهارشنبه 19 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بانک مرکزی: دانشجويان غير‌بورسيه، ارز مبادله‌ای می گيرند

خبرگزاری آريا - بانک مرکزی اعلام کرد: دانشجويان غير‌بورسيه (آزاد) مقطع فوق‌ليسانس به بالا، از فردا (چهارشنبه) برای تهيه ارز مبادله‌ای به شعب ارزی بانک تجارت مراجعه کنند.
به گزارش خبرگزاری آريا ، مسافران عازم خارج از کشور نيز می‌توانند برای دريافت ارز مسافری به نرخ مبادله‌ای به مبلغ ۳۰۰ دلار يا معادل آن به ساير اسعار به شعب ارزی بانک ملت مراجعه کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بانک مرکزی در بخشنامه جداگانه‌ای به شبکه بانکی ابلاغ کرد:‌ سود متعلقه به حساب‌های سرمايه‌گذاری ارزی مدت‌دار به صورت ارزی محاسبه و‌ پرداخت خواهد شد.
دارندگان‌ارز‌ (اسکناس) می‌توانند ضمن مراجعه به بانک‌های عامل در قالب سپرده‌های قرض‌الحسنه‌(پس‌انداز و جاری) و سرمايه‌گذاری‌(مدت دار) برای افتتاح حساب ارزی اقدام کنند.
چنانچه متقاضی خواهان دريافت سود متعلقه يا بخشی از سپرده مفتوحه باشد يا قصد بستن حساب را داشته باشد، بانک عامل مکلف است عين ارز وصول شده يا معادل آن به ساير ارزهای جهان‌ روا (با موافقت متقاضی)‌را به صورت نقدی (اسکناس) از محل منابع ارزی بانک عامل تامين و به صاحب حساب پرداخت کند.
بانک مرکزی تاکيد کرده است : دريافت هرگونه تعهد در بانک عامل از دارندگان حساب مبنی بر پرداخت ارز در حد مقدورات يا معادل آن به ريال جهت افتتاح حساب ممنوع است.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ ديگری‌ اعلام کرد: دارندگان حواله ‌های وارده ارزی با منشا خارجی نيز می‌توانند برای افتتاح حساب ارزی اقدام کنند و علاوه بر برخورداری از مزايای پيش‌بينی شده، از محل حساب مزبور جهت حواله ارز به خارج کشور‌، با رعايت مقررات و ضوابط مربوطه ، برای واردات کالا و خدمات نيز اقدام کنند و منابع آن هم از محل منابع بانک عامل تامين خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016