جمعه 21 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازرسی گارد حفاظت اوین از بند ۳۵۰؛ پاسخ زندانیان با شعار موسوی زنده باد، کروبی پاینده باد

گارد حفاظت زندان اوین به همراه ماموران زندان با ورود ناگهانی به بند ۳۵۰ این زندان ابتدا زندانیان را بازرسی بدنی کرده و سپس با خارج کردن آنها به بند اقدام به تفتیش اتاق ها، تخت ها و وسایل شخصی زندانیان کردند.

به گزارش خبرنگار کلمه، بعداز ظهر روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه ۹۱ همزمان با آغاز عملیات ماموران، زندانیان بند ۳۵۰ اقدام به خواندن سرود “ای ایران”، “سر اومد زمستون”، “نه خارم نه خاشاک” و شعارهای “موسوی زنده باد کروبی پاینده باد”، “نصرمن الله و فتح القریب، مرگ بر این دولت مردم فریب”، “مرگ بر دیکتاتور”، “موسوی موسوی رای مرا پس بگیر” و “یا حسین میر حسین” کردند.

پس از روی کار آمدن علی اشرف رشیدی رییس سابق سازمان زندان های کرمانشاه به عنوان رییس زندان اوین، محدودیت ها و سخت گیری ها برای زندانیان سیاسی افزایش یافته و این بازرسی در راستای فشار، تهدید و آزار واذیت زندانیان سیاسی انجام گرفته است.

بر اساس این گزارش روند تغییر مدیران زندان اوین همچنان در جهت محدود سازی هرچه بیشتر زندانیان سیاسی ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی این تغییرات که با انتقال رشیدی از زندان کرمانشاه به زندان اوین آغاز شده است فردی بنام “تاراسی” که خود را مامور حفاظت اطلاعات اوین معرفی می کند همراه با “قبادی” مسوول حفاظت زندان اوین با مراجعات مکرر و خارج از رویه به بند ۳۵۰ که محل نگهداری زندانیان سیاسی است، مشکلاتی را برای این زندانیان ایجاد کرده و سعی در اعمال فشار و تهدید آنها و اعمال محدودیت های مضاعف دارند.

این در حالی است که برخلاف سایر بندهای زندان اوین مقررات ویژه برای رفت و آمد مسوولان زندان بر بند ۳۵۰ بنا به دستور دادستانی تهران حاکم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016