یکشنبه 23 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بشار اسد: هيچ ارتباطی با پ.ک.ک نداريم، ترکيه درصدد مشروعيت بخشيدن به مداخلاتش در سوريه است

رئيس‌جمهور سوريه با رد هرگونه همکاری اين کشور با حزب کارگران کردستان ترکيه (پ.ک.ک) تاکيد کرد که اتهام‌های وارده از سوی مقام‌های آنکارا در اين خصوص به منظور مشروعيت بخشيدن به دخالت‌های ترکيه در سوريه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، بشار اسد، رئيس‌جمهوری سوريه در مصاحبه خود با روزنامه ايدنليک ترکيه که بخش دوم آن به تازگی منتشر شده تاکيد کرد که دمشق هيچ همکاری و يا ارتباطی با حزب کارگران کردستان ترکيه(پ.ک.ک) ندارد و ادعاهای مقام‌های آنکارا در اين خصوص صحت ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: ترکيه ما را به همکاری با پ.ک.ک متهم می‌کند تا به حمايت آنکارا از تروريست‌ها در سوريه مشروعيت دهد.

رئيس‌جمهوری سوريه گفت: دمشق به هيچ وجه از حزب کارگران کردستان ترکيه حمايت نمی‌کند اما تعداد زيادی از شهروندان ترکيه هم اکنون عضو گروه‌های تروريستی هستند که در سوريه عليه دولت دست به اسلحه برده‌اند.

بشار اسد با اشاره به روابط تيره ميان دمشق و آنکارا گفت: هنگامی که روابط ما با دولت ترکيه تيره شد آنکارا حمايت از گروه‌های مسلح که اقدام به ريختن خون شهروندان سوری می‌کنند را آغاز کرد و سعی کرد با اينگونه اقدام‌ها افکار عمومی ترکيه را عليه سوريه تحريک کند.

وی ادامه داد: به نظر من ملت سوريه ادعاهای دولت اين کشور را قبول ندارد و آنها را باور نمی کند.

بشار اسد در بخش اول مصاحبه خود با ايدينليک گفت: ما هيچ مشکلی با ملت و يا ارتش ترکيه نداريم بلکه مشکل ما دولت اين کشور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016