شنبه 6 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هياتی از پارلمان اروپا در نخستين ساعات يکشنبه وارد تهران می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، هيئت پارلمانی اروپا روز يکشنبه ۷ آبان وارد تهران می‌شود و گفته می‌شود که رياست اين هيئت به عهده خانم تاريا کورنبرگ رئيس گروه ايرانيان و اروپا در پارلمان اروپا خواهد بود.

قرار است اين هيئت سحرگاه روز يکشنبه وارد تهران شود؛ هيئت پارلمانی اتحاديه اروپا بعد از ورود به فرودگاه امام خمينی (ره) برنامه‌های کاری خود در تهران را آغاز می‌کند.

زمان پيشنهادی که پارلمان اروپا برای سفر به تهران داده ۲۷ اکتبر تا ۲ نوامبر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قرار است اعضای اين هيئت در مدت اقامت‌شان در تهران با مقامات سياسی و پارلمانی کشورمان ديدار و گفتگو کنند.

همچنين گفته می‌شود که همزمان با ورود هيئت پارلمانی اتحاديه اروپا هيئتی از کشور آلمان نيز به تهران می‌آيد.

اروپا به دنبال پلی برای ارتباط

روزنامه آمريکايی واشنگتن‌تايمز در گزارشی درباره اين سفر نوشت: در حاليکه اتحاديه اروپايی در تلاش برای افزايش تحريم‌ها عليه برنامه هسته‌ای ايران است، گروهی از اعضای پارلمان اروپا در نظر دارند هفته آينده به منظور ايجاد رابطه به تهران سفر کرده و با اعضای مجلس ايران ديدار کنند.

بنا به نوشته اين روزنامه آمريکايی، «استروآن استيونسون» يک محافظه‌کار اسکاتلندی و رئيس انجمن پارلمانی دوستان ايران آزاد و از مخالفان سفر اين هيئت به ايران، می‌گويد که آخرين باری که يک هيئت دوستی از پارلمان اروپايی از ايران ديدار کرد، سال ۲۰۰۷ بود.

«آليو ويدال کوآدراس» معاون رئيس پارلمان اروپا که از مخالفان سفر اين هيئت به ايران است، می‌گويد که سفر اين هيئت به ايران نمايانگر پيام‌های متناقضی است زيرا اتحاديه اروپا تحريم‌های شديدتری را هفته گذشته به ايران تحميل کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016